Skaffa linser hos Synsam Karlstad Ö Torggatan

Östra Torggatan 11, Karlstad - Visa på karta

Skaffa linser

Vi på Synsam Karlstad Ö Torggatan kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glasögon.

Synsam hjälper dig att skaffa linser

När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning, för att kontrollera din ögonhälsa och kunna konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån undersökningen kan optikern sedan hjälpa dig med att hitta rätt styrka på linserna. Linserna anpassas efter dina behov och vi ger dig råd och vägledning kring hur du sätter i och tar ur dem, hur du hanterar dem och hur du ska sköta om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos Synsam Karlstad Ö Torggatan för hjälp med att skaffa linser!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Karlstad Ö Torggatan

Välkommen till oss på Synsam Karlstad Ö Torggatan!

Vi finns på Östra Torggatan 11 i Karlstad och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Karlstad Ö Torggatan som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Skaffa glasögon hos Synsam Karlstad Ö Torggatan

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Synsam Karlstad Ö Torggatan!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Karlstad Ö Torggatan

Synundersökning hos Synsam Karlstad Ö Torggatan

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Östra Torggatan 11 i Karlstad för att undersöka din syn. Vi undersöker di...

Skaffa glasögon hos Synsam Karlstad Ö Torggatan

Hos oss på Synsam Karlstad Ö Torggatan kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för ...

Skaffa linser hos Synsam Karlstad Ö Torggatan

Karta - Östra Torggatan 11, Karlstad