• 0455-177 00

Skaffa glasögon hos Synsam Karlskrona Kronan

Ronnebygatan 46, Karlskrona - Visa på karta

• Söndag 12:00 - 16:00

Skaffa glasögon

Vi hittar rätt glasögon för att korrigera ditt synfel

Glasögon är en av flera metoder för att korrigera synfel, och hos Synsam kan vi hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Våra legitimerade optiker kan med hjälp av olika mätningar konstatera vilken typ av synfel du har, och utifrån det hitta rätt styrka för dina glasögon.

Du kan känna dig trygg med glasögon från Synsam

Vi erbjuder alltid ett brett utbud av glasögonbågar från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt. Vi har också en olycksgaranti som innebär att dina glasögon är skyddade ett helt år. Skulle de på något sätt skadas under den tiden, så reparerar vi eller ersätter dem utan extra kostnad. Vi erbjuder också möjligheten att hyra sina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Du får då tre par olika glasögon och betalar en fast månadskostnad.

Välkommen att kontakta oss på Synsam Karlskrona om du har frågor eller vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Karlskrona Kronan

Varmt välkommen till Synsam Karlskrona Kronan!

Hos Synsam på Ronnebygatan 46 i Karlskrona hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Karlskrona Kronan är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Våra glasögon

Hos oss på Synsam Karlskrona Kronan finns ett stort urval av bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan också hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör hittar du det i vår butik.

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Karlskrona Kronan - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam Karlskrona Kronan!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Karlskrona Kronan

Synundersökning hos Synsam Karlskrona Kronan

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam på Ronnebygatan 46 i Karlskrona. Våra optiker undersöker din syn Har du h...

Skaffa glasögon hos Synsam Karlskrona Kronan

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam i Karlskrona hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för att...

Skaffa linser hos Synsam Karlskrona Kronan

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Karlskrona Kronan hjälper v...

Karta - Ronnebygatan 46, Karlskrona