• 0455-177 00

Synundersökning hos Synsam Karlskrona Kronan

Ronnebygatan 46, Karlskrona - Visa på karta

• Söndag 12:00 - 16:00

Synundersökning

Våra optiker undersöker din syn

Har du haft problem med din syn på sistone, kan det vara aktuellt att undersöka ögonen för att se om du har ett eventuellt synfel. Skulle du behöva korrigera din syn, hjälper någon av våra legitimerade optiker dig att skaffa glasögon och/eller linser.

Vad gör optikern vid en undersökning?

Innan ditt besök hos optiker är det bra om du kollar upp om synfel eller ögonsjukdomar är ärftliga i din familj. Det underlättar för våra optiker när de ska bedöma din syn. Olika mätningar görs för att se ifall du har någon typ av synfel. Upptäcker optikern ett synfel som kan korrigeras med glasögon eller linser, så får du hjälp att hitta rätt styrka för din syn så du ska se bättre. Om något mer avvikande upptäcks i dina ögon får du remiss till en ögonläkare.

Välkommen att boka din synundersökning hos oss på Synsam Karlskrona Kronan!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Karlskrona Kronan

Varmt välkommen till Synsam Karlskrona Kronan!

Hos Synsam på Ronnebygatan 46 i Karlskrona hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Karlskrona Kronan är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Våra glasögon

Hos oss på Synsam Karlskrona Kronan finns ett stort urval av bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan också hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör hittar du det i vår butik.

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Karlskrona Kronan - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam Karlskrona Kronan!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Karlskrona Kronan

Synundersökning hos Synsam Karlskrona Kronan

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam på Ronnebygatan 46 i Karlskrona. Våra optiker undersöker din syn Har du h...

Skaffa glasögon hos Synsam Karlskrona Kronan

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam i Karlskrona hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för att...

Skaffa linser hos Synsam Karlskrona Kronan

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Karlskrona Kronan hjälper v...

Karta - Ronnebygatan 46, Karlskrona