• 010 - 888 54 07

Batterier till hörapparater hos Audika Karlskrona

Landbrogatan 11, Karlskrona - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Batterier till hörapparater

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika Karlskrona kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batterier i vår webbshop www.hörselbutik.se. Vi erbjuder batterier till reducerade priser.

Nyhet! Nu erbjuder vi även laddningsbara batterier och batteriladdare. Fråga oss om dessa passar din modell av hörapparat!

För att spara på batterierna, kom ihåg att stänga av hörapparaten när den inte används!

Hur ofta behöver man byta batteri?

Ett batteri räcker 5-7 dagar om hörapparaten används dagligen. Du hör två ljudsignaler när det är dags att byta batteri, och ljudet upprepas tills batteriet tar slut och hörapparaten stängs av. Innan det sker hör du fyra ljudsignaler som indikerar att hörapparaten har slutat att fungera.

Välkommen att köpa nya batterier till hörapparater hos oss på Audika i Karlskrona eller på www.hörselbutik.se!

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Om Audika Karlskrona

Audika Karlskrona hittar du på Landbrogatan i Karlskrona. Här kan vi bland annat hjälpa dig med:

Välkommen!

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Audika Karlskrona hjälper dig att ta hand om din hörsel

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Hörseltest hos Audika

Första steget mot en bättre hörsel är alltid ett hörseltest. Ett hörseltest hos Audika Karlskrona är kostnadsfritt. Välkommen att boka tid! Du hittar mer information om hörseltest på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Följ gärna Audika på sociala medier, för det senaste inom hörsel!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Karlskrona

Hörseltest hos Audika Karlskrona

Ett hörseltest är alltid första steget mot bättre hörsel. Om du upplever problem med nedsatt hörsel är du varmt välkommen till Audika Karlsk...

Hörapparater hos Audika Karlskrona

Vi på Audika Karlskrona erbjuder hörapparater av olika märken, modeller och typer. Till exempel kan du välja mellan hörapparater som placera...

Batterier till hörapparater hos Audika Karlskrona

Hörseltest online hos Audika Karlskrona

Är du nyfiken på att veta hur bra du egentligen hör? Då kan du göra Audikas hörseltest online, för att få en första indikation på om du behö...

Karta - Landbrogatan 11, Karlskrona