• 010 - 888 54 07

Hörseltest online hos Audika Karlskrona

Landbrogatan 11, Karlskrona - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Hörseltest online

Är du nyfiken på att veta hur bra du egentligen hör? Då kan du göra Audikas hörseltest online, för att få en första indikation på om du behöver boka en komplett hörselundersökning.

Hur går hörseltest online till?

Testet består av tre delar: självutvärderingsfrågor, tontest och lyssningstest. Först får du svara på ett antal frågor om hur du själv upplever din hörsel. Sedan får du göra ett tontest och ett lyssningstest med mycket bakgrundsljud. Testet tar bara några minuter och du får resultatet direkt.

Hörseltest online ersätter inte en komplett hörselundersökning

Audikas online-hörseltest riktar sig i första hand till dig som aldrig har testat din hörsel tidigare och är nyfiken på hur du hör. Testet ersätter aldrig en komplett hörselundersökning på en hörselklinik, men det ger en bra indikation på om du bör söka hjälp hos en legitimerad audionom.

Har du frågor om testet är du varmt välkommen att kontakta Audika Karlskrona!

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Om Audika Karlskrona

Audika Karlskrona hittar du på Landbrogatan i Karlskrona. Här kan vi bland annat hjälpa dig med:

Välkommen!

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Audika Karlskrona hjälper dig att ta hand om din hörsel

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Hörseltest hos Audika

Första steget mot en bättre hörsel är alltid ett hörseltest. Ett hörseltest hos Audika Karlskrona är kostnadsfritt. Välkommen att boka tid! Du hittar mer information om hörseltest på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Följ gärna Audika på sociala medier, för det senaste inom hörsel!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Karlskrona

Hörseltest hos Audika Karlskrona

Ett hörseltest är alltid första steget mot bättre hörsel. Om du upplever problem med nedsatt hörsel är du varmt välkommen till Audika Karlsk...

Hörapparater hos Audika Karlskrona

Vi på Audika Karlskrona erbjuder hörapparater av olika märken, modeller och typer. Till exempel kan du välja mellan hörapparater som placera...

Batterier till hörapparater hos Audika Karlskrona

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika Karlskrona kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batt...

Hörseltest online hos Audika Karlskrona

Karta - Landbrogatan 11, Karlskrona