• 0586-640 70

Skaffa linser hos Synsam Karlskoga

Bergsmansgatan 6, Karlskoga - Visa på karta

Skaffa linser

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam i Karlskoga kan hjälpa dig att skaffa linser!

Linser som passar just dig

För att hitta rätt lösning för just dig får du alltid börja med att göra en synundersökning hos våra legitimerade optiker. Med hjälp av olika mätningar kan de konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras, och vilken styrka som är lämplig för linserna. De anpassas sedan efter dig och vi hjälper dig med rådgivning kring hur du sätter i och tar ut linserna, hur du ska hantera dem och hur du sköter om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos oss på Synsam Karlskoga!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Karlskoga

Varmt välkommen till Synsam Karlskoga!

Hos Synsam på Bergsmansgatan 6 i Karlskoga hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Karlskoga hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Synsam Karlskoga

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Karlskoga på Bergsmansgatan redan idag!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Karlskoga

Synundersökning hos Synsam Karlskoga

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam i Karlskoga för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt at...

Skaffa glasögon hos Synsam Karlskoga

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Karlskoga! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt av probl...

Skaffa linser hos Synsam Karlskoga

Karta - Bergsmansgatan 6, Karlskoga