• 0454-100 76

Skaffa linser hos Synsam Karlshamn

Drottninggatan 58, Karlshamn - Visa på karta

Skaffa linser

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Karlshamn hjälper vi till att hitta en bra lösning för just dig!

Vi hjälper dig att skaffa linser

Hos oss gör våra legitimerade optiker till att börja med en ordentlig undersökning av din ögonhälsa, och kan genom olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Efter undersökningen får du hjälp med att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter dina behov. Naturligtvis ger vi dig råd kring hur du tar ut och sätter i linserna, hur du ska hantera dem och hur de sköts på bästa sätt.

Boka en tid hos oss på Synsam Karlshamn, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 21 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Karlshamn

Varmt välkommen till Synsam Karlshamn!

På Drottninggatan 58 i Karlshamn hittar du vår välsorterade butik. Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du välkända märken och vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Karlshamn hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Glasögon hos Synsam Karlshamn

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Karlshamn på Drottninggatan 58!

Informationen uppdaterades 21 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Karlshamn

Synundersökning hos Synsam Karlshamn

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Karlshamn på Drottninggatan 58. Vår optiker undersöker din syn Har du haf...

Skaffa glasögon hos Synsam Karlshamn

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Karlshamn. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon är en metod fö...

Skaffa linser hos Synsam Karlshamn

Karta - Drottninggatan 58, Karlshamn