• 0545-322303

Hantverkaregatan 46, 374 37 Karlshamn - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkare Sara Lovén

Välkommen till en lugn och trygg miljö där vi utför individanpassad vård med utgångspunkt för just dina behov. Stor vikt läggs på förebyggande insatser för ett friskt och vackert leende.

Behandlingar hos Tandläkare Sara Lovén

Undersökning av ny patient hos Tandläkare Sara Lovén i 374 37

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
895 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkare Sara Lovén i 374 37

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
1 090 kr

Tandutdragning hos Tandläkare Sara Lovén i 374 37

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 350 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkare Sara Lovén i 374 37

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 920 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkare Sara Lovén i 374 37

*3 808 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkare Sara Lovén i 374 37

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 245 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkare Sara Lovén i 374 37

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 245 kr

Karta - Hantverkaregatan 46, 374 37 Karlshamn