Skaffa glasögon hos Synsam Kalmar Storgatan

fr. 199 kr

Storgatan 25, Kalmar - Visa på karta

Skaffa glasögon

Glasögon är till för att korrigera ditt synfel

Har du svårt att se på nära eller långt håll? Upplever du synproblem och misstänker att du kan behöva glasögon? Då kan det vara läge att träffa en av våra optiker för att testa din syn. Vid behov av glasögon hjälper vår optiker till att justera så att du får rätt styrka på dina glasögon.

Många lösningar för dina glasögon

Förutom att vi på Synsam har ett stort utbud av bågar från olika märken, erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, för dig som hellre vill hyra dina glasögon hos oss. Då ingår tre olika typer av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Köper du dina glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, som innebär att vi reparerar eller byter ut dina glasögon om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna.

Hitta de bästa glasögonen för dig på Synsam Kalmar Storgatan!

Informationen uppdaterades 12 oktober 2020 av Vården.se

Om Synsam Kalmar Storgatan

Varmt välkommen till Synsam Kalmar Storgatan!

På Storgatan 25 i Kalmar hittar du vår välsorterade butik. Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du välkända märken och vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Kalmar Storgatan kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Kalmar Storgatan

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Kalmar Storgatan på Storgatan 25 och boka en tid!

Informationen uppdaterades 12 oktober 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Kalmar Storgatan

Synundersökning hos Synsam Kalmar Storgatan

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Kalmar Storgatan på Storgatan 25. Våra optiker undersöker din syn Har du ...

Skaffa glasögon hos Synsam Kalmar Storgatan

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Kalmar Storgatan! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel H...

Skaffa linser hos Synsam Kalmar Storgatan

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Kalmar Storgatan hjälpa dig! H...

Karta - Storgatan 25, Kalmar