Skaffa linser hos Synsam Kalmar Stortorget

Västra Sjögatan 23, Kalmar - Visa på karta

Skaffa linser

Att skaffa linser hos Synsam

En av våra optiker börjar med noggrann undersökning för att se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Dessutom kontrolleras ögonhälsan. Visar det sig att du har ett synfel kan optikern i nästa steg säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Linserna anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Är du osäker på hur du ska hantera linser och hur du sätter in och tar ut dem, ger optikern dig tips och råd på hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dig hos Synsam Kalmar Stortorget på Västra Sjögatan 23!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Kalmar Stortorget

Välkommen till oss på Synsam Kalmar Stortorget!

Vår välsorterade butik ligger på Västra Sjögatan 23 och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Kalmar Stortorget är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Glasögon hos Synsam Kalmar Stortorget

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Kalmar Stortorget på Västra Sjögatan 23 och boka en tid!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Kalmar Stortorget

Synundersökning hos Synsam Kalmar Stortorget

Skaffa glasögon hos Synsam Kalmar Stortorget

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam på Västra Sjögatan 23, så hjälper vi dig! Du kan kor...

Skaffa linser hos Synsam Kalmar Stortorget

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Kalmar Stortorget kan vi hjälpa dig. Att skaffa lins...

Karta - Västra Sjögatan 23, Kalmar