• 0480-14439

Skeppsbrogatan 47 - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Ångkvarnens tandläkarmottagning

Specialistläkargruppen i Kalmar AB. Tandläkare Lars-Erik Johansson. Tandsköterskor: Susanne Gunnarsson och Ann Wennerström.

Behandlingar hos Ångkvarnens tandläkarmottagning

Undersökning av ny patient hos Ångkvarnens tandläkarmottagning i 392 31

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.

Tandutdragning hos Ångkvarnens tandläkarmottagning i 392 31

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Ångkvarnens tandläkarmottagning i 392 31

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 395 kr

Rotfyllning av framtand hos Ångkvarnens tandläkarmottagning i 392 31

*3 140 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Ångkvarnens tandläkarmottagning i 392 31

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 217 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Ångkvarnens tandläkarmottagning i 392 31

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 217 kr

Karta - Skeppsbrogatan 47