• 0221-711 54

Skaffa glasögon hos Synsam Köping

Stora Gatan 11, Köping - Visa på karta

Skaffa glasögon

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Köping!

Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon

Upplever du problem med synen och misstänker att du behöver glasögon, är det bra att träffa en av våra optiker för att undersöka din syn. På första besöket får du besvara frågor om hur du uppfattar din ögonhälsa och genomgå olika tester. Skulle du sedan behöva glasögon, finns vår optiker där för att hjälpa dig hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi skyddar dina glasögon

Förutom att du kan välja bland bågar från ett stort antal märken, täcks du även av vår kostnadsfria olycksgaranti när du köper glasögon hos oss på Synsam. Det innebär att om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna så reparerar vi eller ersätter dem. Skulle du föredra att hyra dina glasögon, kan du göra det genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då betalar du en fast månadskostnad för tre olika typer av glasögon.

Vi på Synsam Köping hjälper dig hitta rätt glasögon!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Köping

Varmt välkommen till Synsam Köping!

Hos Synsam på Stora gatan 11 i Köping hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Köping hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Köping kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Köping på Stora gatan 11 redan idag!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Köping

Synundersökning hos Synsam Köping

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Köping för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt att din...

Skaffa glasögon hos Synsam Köping

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Köping! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upplever du pro...

Skaffa linser hos Synsam Köping

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Köping hjälper dig! Hur går d...

Karta - Stora Gatan 11, Köping