Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Globen i Johanneshov

Arenavägen 57, Johanneshov - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa glasögon

Korrigera ditt synfel med glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera olika typer av synfel. Hos våra legitimerade optiker kan du få hjälp med att hitta rätt styrka för just dig. När du kommer till oss gör vi olika mätningar och du får svara på frågor om din ögonhälsa. Om vi konstaterar att du har något synfel som behöver korrigeras, hjälper vi dig naturligtvis genom hela processen med att skaffa glasögon.

Skaffa glasögon utifrån dina behov

Vi på Synsam erbjuder ett brett utbud av glasögonbågar från flera olika märken, och hjälper dig att hitta rätt par för dig. När du köper dina glasögon hos oss täcks du automatiskt av vår olycksgaranti. Det innebär att vi ersätter eller reparerar glasögonen om de skadas under det första året. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Det innebär att du får tre olika av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Välkommen till Synsam Stockholm Globen, så hjälper vi dig att hitta glasögon som passar dig!

Informationen uppdaterades 18 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Globen

Välkommen till Synsam Stockholm Globen!

Du hittar vår välsorterade butik på Arenavägen 57 i Globen City. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Stockholm Globen har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Synsam Stockholm Globen

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Stockholm Globen - välkommen!

Informationen uppdaterades 18 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Globen

Synundersökning hos Synsam Stockholm Globen i Johanneshov

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Stockholm Globen för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du kä...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Globen i Johanneshov

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Stockholm Globen. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon är en m...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Globen i Johanneshov

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Stockholm Globen hjälper dig! ...

Karta - Arenavägen 57, Johanneshov