• 036-100 940

Skaffa linser hos Synsam Jönköping Asecs

Kompanigatan 16, Jönköping - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa linser

Vi på Synsam Jönköping Asecs kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glasögon.

Synsam hjälper dig att skaffa linser

När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning, för att kontrollera din ögonhälsa och kunna konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån undersökningen kan optikern sedan hjälpa dig med att hitta rätt styrka på linserna. Linserna anpassas efter dina behov och vi ger dig råd och vägledning kring hur du sätter i och tar ur dem, hur du hanterar dem och hur du ska sköta om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos Synsam Jönköping Asecs för hjälp med att skaffa linser!

Informationen uppdaterades 24 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Jönköping Asecs

Varmt välkommen till Synsam Jönköping Asecs!

På Kompanigatan 16 på Asecs hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Jönköping Asecs är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Synsam Jönköping Asecs hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Synsam Jönköping Asecs!

Informationen uppdaterades 24 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Jönköping Asecs

Synundersökning hos Synsam Jönköping Asecs

Skaffa glasögon hos Synsam Jönköping Asecs

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Jönköping Asecs! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upplev...

Skaffa linser hos Synsam Jönköping Asecs

Karta - Kompanigatan 16, Jönköping