1/3
Öppet idag från 09:00

Synsam Jönköping Öster

Lantmätargränd 9, Jönköping

Synsam Jönköping Öster

Varmt välkommen till Synsam Jönköping Öster!

Hos Synsam på Lantmätargränd 9 i Jönköping hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Jönköping Öster hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Synsam Jönköping Öster hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Jönköping Öster på Lantmätargränd 9 redan idag!

Informationen uppdaterades 09:15 - 12 okt, 2020

Skaffa linser hos Synsam Jönköping Öster

Pris från: 549 kr

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Jönköping Öster hjälpa dig!

Hur skaffar man linser?

Vid ett besök hos någon av våra legitimerade optiker gör vi en grundlig undersökning för att kolla ögonhälsan och bedöma om du har ett synfel som behöver korrigeras. Om du har ett synfel är det optikerns uppgift att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. När vi anpassar dem har vi dina ögon och behov i åtanke. Vi på Synsam ger dig råd i hur du ska hantera linserna, och hur du bäst tar hand om dem.

Hitta dina linser hos oss på Synsam Jönköping Öster. Välkommen!

Synundersökning
hos Synsam Jönköping Öster

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Jönköping Öster. Därför är det bra att undersöka sina ögon U...

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon
hos Synsam Jönköping Öster

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Jönköping Öster. Glasögon hjälper till att korrigera synfel...

Pris från: 199 kr

Lördag : 10:00 - 16:00