Öppet måndag från 08:00

Tandläkare Jeff Sultan

Borgmästargränd 1 D

Tandläkare Jeff Sultan

Välkommen!
Vi är ett team som hjälper dig med allt inom tandvård. Vi står för högkvalitativ tandvård och professionellt omhändertagande i en lugn och omtänksam miljö. Det är du som patient som är med och utformar den behandlingsplan som passar dina behov.
Kliniken är centralt belägen på Borgmästargränd 1D i Jönköping. I närheten finns flera busshållplatser och parkeringsmöjligheter. Telefon: 036-711711

Logga - Kry

5 / 5

16 aug, 2019 Christel F. skrev:

Förtroendeingivande tandläkare

19 okt, 2018 Peter R. skrev:

13 sep, 2015 Amal skrev:

30 aug, 2015 Åsa skrev:

Mycket bra tandvård för tandvårdsrädsla. Kunniga,proffsiga och framförallt så finns tiden att dom lyssnar på patienten vilket är viktigt när man är rädd.Jag känner mig väldigt trygg där. Kanontandläkare och sköterskor