• 036-711 711

Borgmästargränd 1 D - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkare Jeff Sultan

Välkommen!
Vi är ett team som hjälper dig med allt inom tandvård. Vi står för högkvalitativ tandvård och professionellt omhändertagande i en lugn och omtänksam miljö. Det är du som patient som är med och utformar den behandlingsplan som passar dina behov.
Kliniken är centralt belägen på Borgmästargränd 1D i Jönköping. I närheten finns flera busshållplatser och parkeringsmöjligheter. Telefon: 036-711711

Behandlingar hos Tandläkare Jeff Sultan

Undersökning av ny patient hos Tandläkare Jeff Sultan i 553 21

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
775 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkare Jeff Sultan i 553 21

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
950 kr

Tandutdragning hos Tandläkare Jeff Sultan i 553 21

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 680 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkare Jeff Sultan i 553 21

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 420 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkare Jeff Sultan i 553 21

*3 658 kr

Krona på enstaka tand hos Tandläkare Jeff Sultan i 553 21

• - Krona med metall och porslin: Helkeramisk krona: Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 595 kr

Karta - Borgmästargränd 1 D

13:55 - 16 aug, 2019 skrev:

Förtroendeingivande tandläkare

17:49 - 19 okt, 2018

20:48 - 13 sep, 2015

16:54 - 30 aug, 2015 skrev:

Mycket bra tandvård för tandvårdsrädsla. Kunniga,proffsiga och framförallt så finns tiden att dom lyssnar på patienten vilket är viktigt när man är rädd.Jag känner mig väldigt trygg där.
Kanontandläkare och sköterskor