• 070–488 40 19

Besök hos naprapat hos Amjadi Naprapati i Järfälla

Järfällavägen 100, Järfälla - Visa på karta

Besök hos naprapat

Träffa en naprapat hos Amjadi Naprapati.

När ska jag gå till en naprapat?

En naprapats uppgift är att minska smärtan och återställa kroppens naturliga förmåga till rörlighet. Detta genom att analysera och åtgärda bakomliggande orsaker till problemet. Det är därför en god idé att besöka en naprapat om du har problem med till exempel nackspärr, spänningshuvudvärk, musarm, tennisarmbåge.

Behandling utefter dina förutsättningar

Behandlingen hos Amjadi Naprapati har alltid ett helhetsfokus och utgår från dig som individ och dina specifika förutsättningar. Bland annat får du som patient ett eget träningsprogram att följa samt råd kring hur din arbetsmiljö kan förbättras för att säkerställa ett långsiktigt behandlingsresultat.

Välkommen till Amjadi Naprapati för din naprapatbehandling!

Informationen uppdaterades 30 april 2020 av Vården.se

Om Amjadi Naprapati

4,9

Välkommen till Amjadi Naprapati!

Amjadi Naprapati drivs av leg. naprapat Reza Amjadi och mottagningen ligger i Poseidon Kampsportsakademins lokaler i Järfälla. Reza har arbetat som naprapat sedan 2007 och har framförallt arbetat med vardags- och idrottsrelaterade besvär.

Specialiserad på idrottsskador

Reza är utbildad personlig tränare och har även arbetat mycket inom idrotten. Bland annat har han varit naprapat- och fysansvarig för Vasalunds IF och AFC United. Han har också ett stort MMA-intresse och har på senare år därför arbetat mycket med att hjälpa just kampsportsutövare.

Olika behandlingsverktyg inom naprapati

För bästa möjliga behandlingsresultat används förutom klassiska manuella naprapatbehandlingar även olika typer av elektroterapeutiska masikner under behandlingen. Detta innefattar bland annat:

• Laser
  • Magnetterapi
  • Olika strömformer
  • Ultraljud

Prehabträning och rehabträning

Reza arbetar såväl med så kallade prehabövingar som med rehabövningar. Prehabträning går, i motsats till rehabträning, ut på att försöka förebygga skador innan de ens har uppstått. I det förebyggande arbetet ingår också funktionell rörelseanalys och prestationsundersökning. Resultatet från dessa undersökningar underlättar arbetet med att ta fram övningar som kan hjälpa just dig förebygga skador. I sitt arbete med rehabträning kan Reza dra nytta av sin bakgrund inom både personlig träning och idrottsmedicin.

Boka akuttid hos Amjadi Naprapati

Som patient är du välkommen att kontakta Amjadi Naprapati om du behöver en akuttid. Detta gäller exempelvis om du skulle behöva hjälp tidig morgon, på kvällen eller under helgen. För bokning och pris, kontakta mottagningen via telefon eller sms.

Välkommen att boka tid hos Amjadi Naprapati för din naprapatbehandling!

Informationen uppdaterades 30 april 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Amjadi Naprapati

Besök hos naprapat hos Amjadi Naprapati i Järfälla

Träffa en naprapat hos Amjadi Naprapati. När ska jag gå till en naprapat? En naprapats uppgift är att minska smärtan och återställa kr...

Elektroterapi / Laserbehandling hos Amjadi Naprapati i Järfälla

Hos Amjadi Naprapati kan du få behandling med elektroterapi/laser. Olika behandlingsformer inom elektroterapi Det finns olika sorters ...

Behandling av ryggskott hos Amjadi Naprapati i Järfälla

Få behandling för ditt ryggskott hos Amjadi Naprapati. Hur uppstår ryggskott? Det vanligaste är att ryggskott uppstår i samband med en...

Behandling av spänningshuvudvärk hos Amjadi Naprapati i Järfälla

Amjadi Naprapati kan hjälpa dig som lider av spänningshuvudvärk. Vad kännetecknar spänningshuvudvärk? Spänningshuvudvärk är väldigt va...

Behandling av tennisarmbåge hos Amjadi Naprapati i Järfälla

Hos Amjadi Naprapati kan du som har problem med tennisarmbåge få hjälp. Därför får man tennisarmbåge Tennisarmbåge brukar uppstå till ...

Behandling av nackspärr hos Amjadi Naprapati i Järfälla

Hos Amjadi Naprapati får du hjälp med din nackspärr. Så kan en naprapat hjälpa dig med nackspärr När du söker behandling för nackspärr...

Karta - Järfällavägen 100, Järfälla

4,9

13:13 - 13 aug, 2020 skrev:

Helt fantastiskt mottagande och omhändertagande, kan inte starkt nog rekommendera Reza!

14:18 - 15 jul, 2020 skrev:

Mitt återkommande ryggskott hindrade mig från att tävla i min idrott, sen Reza behandlat mig kan jag tävla och ta i så mycket jag orkar!

11:51 - 20 maj, 2020

4,2

21:46 - 19 maj, 2020 skrev:

Mycket trevlig och kunnig!

08:21 - 19 maj, 2020 skrev:

Jag kan varmt rekommendera Naprapaten Reza och hans företag Amjadi Naprapati. Har gått hos honom i 3år och för efterbesvär med bla ländryggen efter tre graviditeter. Han behandlar inte endast symtomen men även jobbar mkt med förebyggande behandling där han sätter ihop ett behandlingsplan med rörelseträningar samt bokning för efterkontroller. Jag har skickat flera av mina familjemedlemmar och vänner till honom. Han är inte bara duktig och skicklig naprapat men även super trevlig och professionell.

15:27 - 12 maj, 2020

4,2

07:30 - 11 maj, 2020 skrev:

Jag har gått till Reza i sju år nu och jag har alltid fått bra och effektiv hjälp. Rezas breda kunskaper och erfarenheter inom många områden samt hans nyfikenhet på att hela tiden både läsa nya rön och lära sig nya metoder, gör att han alltid har gett bra och effektiva behandlingar samt kunnat hjälpa mig oavsett vilka sorters problem jag har haft.

07:08 - 11 maj, 2020 skrev:

Reza är extremt noggrann, tar tid att lyssna på patienten och ger effektiva behandlingar samtidigt som han förklarar vad han gör - detta har varit en livräddare för mig vid många tillfällen. Efter många behandlingar under de senaste åren är jag en troende och kan noggrant rekommendera Reza.

10:42 - 09 maj, 2020 skrev:

Reza hjälper oss på Burgos Bygg när våra anställda har ont i ryggen, alla våra anställda upplever en markant förbättring efter att de har varit hos Reza.

10:29 - 08 maj, 2020 skrev:

Reza är en de mest kunniga naprapater jag har träffat. Det är otroligt kul att se hur nyfiken han är och hur han konstant vill förbättras som naprapat. Han är genuint intresserad av att hjälpa sina patienter med allt från akuta skador till livslånga besvär. Hans tillvägagångssätt och arbetsmetod gör att man som patient känner sig trygg. Då han har jobbat med idrottare i många har han en enorm kunskap kring skador som är idrottsrelaterade. Självklart rekommenderar jag honom varmt.

20:31 - 07 maj, 2020 skrev:

Riktigt bra och seriös naprapat som gör en ordentlig undersökning och som ger långsiktiga lösningar på problemen. Har fått hjälp med både rygg & höftproblem som nu är som bortblåsta. Rekommenderas starkt!

19:33 - 07 maj, 2020

16:28 - 07 maj, 2020 skrev:

Reza är väldigt duktiga på det han gör och förstår sig på hur kroppen fungerar och därmed kan ge en efektiv behandling.

15:07 - 07 maj, 2020 skrev:

Jag har gått hos Reza i flera år nu och han är grym på det han gör. Jag tränar mycket och oberoende av vilka åkommor jag kommer in med så lyckas han alltid få bort dem. Rekommenderas starkt!

13:40 - 07 maj, 2020 skrev:

Alltid hjälpsam och har lösningar för alla problem jag haft. Reza är väldigt duktig och jag rekommenderar honom varmt.

13:03 - 07 maj, 2020 skrev:

Reza har under alla dessa år hjälpt mig med alla möjliga typer av skador. Reza arbetar alltid professionellt med stor passion, rekommenderar starkt!

11:25 - 07 maj, 2020 skrev:

Reza har en fantastisk förståelse för hur kroppen fungerar och man märker att han gillar sitt jobb, han är kunnig och alltid uppdaterar med senaste forskningen. Han har hjälpt och flera av min kompisar med besvär. Kan starkt rekommendera honom!

10:57 - 07 maj, 2020 skrev:

Haft skador på båda knäna och fått otroligt mycket hjälp av Reza för att fortsätta spela fotboll. Det finns möjlighet för många olika typer av behandlingar samt ett gym för att lättare kunna visa ett rehabiliteringsprogram ifall det skulle behövas.
Har alltid blivit väl bemött och hunnit med det som ska göras utan någon tidspress.
Rekommenderar honom starkt!

10:34 - 07 maj, 2020

10:10 - 07 maj, 2020 skrev:

Jag har en besvärlig rygg och axel från träningen i BJJ inget funkar förutom en ordentlig omgång av dry needling som Reza grym på.

10:10 - 07 maj, 2020 skrev:

Jag träffade Reza för första gången för 6-7 år sedan då han behandlade en ryggskada. Märkte en omedelbar förbättring och sedan dess har jag fått hans hjälp för ryggbesvär och rehabilitering av en svar och krånglig skada i ena ljumsken. Han är väldigt pedagogisk och lyhörd, med breda kunskaper och ett förtroendegivande sätt. Utan honom hade jag fått sluta helt med sport men jag håller på ä idag vid 48 års ålder tack vare honom. Rekommenderas i det högsta.

09:58 - 07 maj, 2020 skrev:

Kunnig och säker på det han gör. Har alltid fått rätt behandling då mina besvär blivit avhjälpta av någon enstaka behandling.

09:43 - 07 maj, 2020 skrev:

Noggrann, rutinerad och duktig! Rekommenderas varmt. Stor erfarenhet med skador inom tex kampsport vilket hjälpt mig mycket!

09:37 - 07 maj, 2020 skrev:

Med en del ryggbesvär sedan en lång idrottskarriär har jag avverkat flertalet praktiker. Hos Amjadi Naprapati har jag hittat hem. Jag får ett mycket seriöst bemötande, bra utveckling och god kännedom om min problematik. Rekommenderas starkt!

09:32 - 07 maj, 2020

09:11 - 07 maj, 2020 skrev:

Jag har blivit hjälpt av Reza otaliga gånger med allt från ryggskott och nackspärr till knäskador och spänningshuvudvärk. Jag har gått till massor av olika ställen förut; naprapater, kiropraktorer, osteopater och sjukgymnaster men har aldrig varit så nöjd som jag är nu! Har gått till Reza i ca 4-5 år och alltid fått den hjälp jag behövt och sedan kommit hem med de övningar jag behöver för rätt rehab. Rekommenderas starkt!

09:04 - 07 maj, 2020 skrev:

Jag har haft problem med ryggen både privat och under min hockeykarriär i många år.
När jag började gå hos Reza så har jag mått mycket bättre och behöver inte gå till en naprapat lika ofta som förut.
Jag är jätteglad att jag träffade Reza Amjadi!

09:03 - 07 maj, 2020 skrev:

Duktig naprapat med väldigt bred kunskap över hela kroppen. Hjälpt mig med ett flertal skador genom bland annat massage, laser och rehabprogram samt fixat min rygg varje pass.

09:01 - 07 maj, 2020

08:56 - 07 maj, 2020 skrev:

Jättebra och förtroendeingivande bemötande. Går alltid därifrån med mer energi och en minskad smärta.

21:25 - 06 maj, 2020 skrev:

Reza är e professionell naprapat med bred kunskap inom yrket. Det känns alltid tryggt att besöka honom. En mycket trevlig person!

17:51 - 06 maj, 2020 skrev:

Bästa naprapaten

16:54 - 06 maj, 2020 skrev:

Professionell samt väldigt kompetent
Hjälpte mig med en Axel skada. Rekommenderar starkt!

16:54 - 06 maj, 2020 skrev:

God servicfjfjdjväl f

16:51 - 06 maj, 2020 skrev:

Reza är mycket proffsig i sitt bemötande. Det märks att Reza har ett stort intresse av naprapati och vilja att hjälpa. Han är engagerad i varje möte och tar sig tid för dig oavsett om du är där för första gången eller tionde. Kan varmt rekommendera Amjadi Naprapati.

16:41 - 06 maj, 2020 skrev:

En noggrann och analyserande naprapat.

16:35 - 06 maj, 2020 skrev:

Reza är otroligt kunnig och strukturerad i sitt arbete. Det märks att det finns en bred och djup kunskap om många olika typer av skador och åkommor. Mottagningen är i fräscha lokaler som tillhör en kampsportsklubb där det också finns utmärkta möjligheter att få demonstrerat övningar eller köpa timmar med personlig träning i deras gym. Jag har behandlats av Reza för både ryggskott (frekvent patient), nackspärr, muskelproblem och skador relaterat till den idrott jag utövar. Rekommenderas varmt!

16:31 - 06 maj, 2020 skrev:

Otoligt engagerad och sakkunnig. Rekommenderas varmt!

16:29 - 06 maj, 2020 skrev:

Bra bemötande väldigt seriös och mycket kunnig

16:27 - 06 maj, 2020 skrev:

Kunnig, trevlig, noggrann och levererar resultat! Rekommenderas varmt!

16:26 - 06 maj, 2020 skrev:

Väldigt duktig och omtänksam naprapat! Hjälpte mig med min smärta i axel/nacke med väldigt bra resultat efter ett fåtal sessioner!

16:24 - 06 maj, 2020 skrev:

Kan varmt rekommendera Reza. Otroligt kunnig och lyhörd. Han har gjort mirakel med min dumma rygg.

16:22 - 06 maj, 2020

16:17 - 06 maj, 2020

16:01 - 06 maj, 2020

15:58 - 06 maj, 2020 skrev:

Proffesionellt behandling i lugn och trevlig miljö.

15:56 - 06 maj, 2020

15:55 - 06 maj, 2020 skrev:

Bästa naprapat jag någonsin haft att göra med. Rekommenderas skarpt!

15:54 - 06 maj, 2020 skrev:

Fantastisk kunskap och bemötande!