• 08-58030305

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Jakobsberg i Järfälla

Väpnarstråket, Järfälla - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa linser

Så går det till att skaffa linser

När du kommer till oss gör vi en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se ifall du har ett synfel som behöver korrigeras. Där det är aktuellt hjälper optikern till att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Vi anpassar linserna efter dina ögon och behov. Optikern ger dig råd i hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur du sköter dem på bästa sätt.

Boka ett besök hos Synsam Stockholm Jakobsberg för att hitta de bästa linserna för dina ögon!

Informationen uppdaterades 18 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Jakobsberg

Välkommen till Synsam Stockholm Jakobsberg!

Du hittar vår välsorterade butik på Väpnarstråket i Jakobsbergs Centrum i Stockholm. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Stockholm Jakobsberg kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Glasögon hos Synsam Stockholm Jakobsberg

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Stockholm Jakobsberg på Väpnarstråket i Jakobsbergs Centrum!

Informationen uppdaterades 18 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Jakobsberg

Synundersökning hos Synsam Stockholm Jakobsberg i Järfälla

Upplever du besvär med synen eller känner du av trötta ögon och återkommande huvudvärk? Då kan det vara dags att boka in en synundersökning ...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Jakobsberg i Järfälla

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Stockholm Jakobsberg. Glasögon hjälper till att korrigera s...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Jakobsberg i Järfälla

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Stockholm Jakobsberg kan vi hjälpa dig. ...

Karta - Väpnarstråket, Järfälla