1/4
Öppet i morgon från 09:00

Tandea Barkarby

Kalvshällavägen 38, Järfälla

Tandea Barkarby

Välkommen till Tandea Barkarby!

Vi är en alldeles nyöppnad mottagning som du hittar på Kalvshällavägen i Barkarby. Här får du tandvård av hög kvalitet i ljusa och fräscha lokaler. Tandeas koncept är att erbjuda förstklassig tandvård till överkomliga priser och våra mottagningar finns runt om i Stockholmsområdet.

Det här kan vi hjälpa dig med

Hos Tandea får du hjälp med både allmäntandvård och mer specialiserad tandvård. Vi kan allt om din mun och erbjuder dig en heltäckande vård. Till exempel kan du få hjälp med:

• Regelbundna undersökningar
  • Lagningar
  • Kronor och broar
  • Tandimplantat
  • Fillers

Boka undersökning till kampanjpris!

Just nu har vi kampanj och erbjuder dig undersökning för endast 300 kr. Du får också 10 % rabatt på våra övriga behandlingar.

Välkommen att boka en tid hos Tandea Barkarby redan idag!

Informationen uppdaterades 15:48 - 4 nov, 2020

Fillers hos Tandea Barkarby i Järfälla

Filler är en populär skönhetsbehandling för att minska rynkor och fina linjer. Hos Tandea Barkarby erbjuder vi fillerbehandlingar för dig som vill ta lite extra hand om din hud.

Vad är fillers?

Fillers innehåller ämnet hyaluronsyra. Det finns naturligt i kroppen och hjälper till att hålla huden spänstig. Genom att injicera fillers på utvalda ställen kan man släta ut rynkor, öka volym och återfukta huden på djupet.

Fillers passar till exempel bra för att:

• Minska fina linjer, rynkor och veck
  • Fylla ut och framhäva läpparnas kontur
  • Skulptera näsan
  • Ge ökad volym i ansiktet

Välkommen att boka en tid hos Tandea Barkarby!

Tandläkarundersökning
hos Tandea Barkarby i Järfälla

Hos Tandea Barkarby kan du få hjälp med en tandläkarundersökning. Regelbundna undersökningar av tänderna är viktigt för att förebygga och up...

Tandblekning
hos Tandea Barkarby i Järfälla

Vill du få ett ljust och fräscht leende? Då kan vi på Tandea Barkarby hjälpa dig med tandblekning. Innan tandblekningen Innan du bleke...

Bettskena
hos Tandea Barkarby i Järfälla

Om du vaknar med stela käkar och huvudvärk kan det vara ett tecken på att du gnisslar eller biter ihop tänderna under natten. Hos Tandea Bar...

Tandimplantat
hos Tandea Barkarby i Järfälla

Hos Tandea Barkarby kan du få hjälp med tandimplantat. Det kan vara en bra och långsiktig lösning för dig som har förlorat en eller flera tä...

Frågor och svar

Fråga ställd 14:53 - 4 feb, 2020

Hej jag undrar vad det är för filler ni använder för läppar, jag gjorde en injektion för ca 1,5år sedan och hade då Stylage M med lidocain. Om ni ej använder detta så undrar jag om man kan använda olika? Vad kostar 1ml?

Tandea Barkarby svarar:

Hej Marie, Tack för din fråga. Det är Stylage vi använder och kostar Stylage 1ml på valfri område 2800kr. Ring oss på 0850662100om du är intresserad så ska vi hjälpa dig! MVH Tandea Barkarby

5 / 5

5 nov, 2020 Sabah P. skrev:

Bästa kund bemötande man kan få, väldigt trevliga och får sin kund att känna sig trygg. Utmärkt service, god kvalité, och Mohamad min tandläkare han är bäst :)

5 nov, 2020 Jennifer C. skrev:

Mohammad och teamet var trevliga, effektiva och hade ett proffsigt bemötande. Det gick även fort att få en tid hos dem. Jag blev väldigt nöjd med undersökning, rengöring och fyllning!

5 nov, 2020 Charlotte C. skrev:

Kan varmt rekommendera tandläkare Mohammad Alzghoul. Fantastisk på att arbeta lättsamt, smärtfritt och som inger en trygghet. Under åren har jag besökt flertalet "hårdhänta" tanddläkare. Hos Mohammad kan man koppla av i tandläkarstolen.

5 nov, 2020 Donato C. skrev:

Very professional service. I had a crown replaced on a front tooth with very good results. I can finally start smiling again

5 nov, 2020 Meriem H. skrev:

Det var underbar min upplevelse jag blev deprimerad när jag tappade min framtänder och alla mina problem i tänder när jag kom till Tandea Barkarby dem gav mig hoppet och gärde mitt liv bättre och get mig glädje genom att lösa alla min tandproblem, Dem är bästa jag kommer att rekommenderar till alla mina vänner och kollegorna.

Måndag - Torsdag : 08:00 - 19:00
Fredag : 08:00 - 17:00