1/4

Tandea Barkarby

Kalvshällavägen 38, Järfälla

Tandea Barkarby

Boka behandling

Välkommen till Tandea Barkarby!

Vi är en alldeles nyöppnad mottagning som du hittar på Kalvshällavägen i Barkarby. Här får du tandvård av hög kvalitet i ljusa och fräscha lokaler. Tandeas koncept är att erbjuda förstklassig tandvård till överkomliga priser och våra mottagningar finns runt om i Stockholmsområdet.

Det här kan vi hjälpa dig med

Hos Tandea får du hjälp med både allmäntandvård och mer specialiserad tandvård. Vi kan allt om din mun och erbjuder dig en heltäckande vård. Till exempel kan du få hjälp med:

• Regelbundna undersökningar
  • Lagningar
  • Kronor och broar
  • Tandimplantat
  • Fillers

Boka undersökning till kampanjpris!

Just nu har vi kampanj och erbjuder dig undersökning för endast 300 kr. Du får också 10 % rabatt på våra övriga behandlingar.

Välkommen att boka en tid hos Tandea Barkarby redan idag!

Informationen uppdaterades 15:48 - 4 nov, 2020

Tandblekning hos Tandea Barkarby i Järfälla

Vill du få ett ljust och fräscht leende? Då kan vi på Tandea Barkarby hjälpa dig med tandblekning.

Innan tandblekningen

Innan du bleker tänderna vill vi att du kommer på en undersökning, för att se om det finns några andra problem som behöver åtgärdas först. Det kan till exempel röra sig om hål i tänderna eller känsligt tandkött. Om allt ser bra ut kan man sätta igång med blekningen.

Hur går tandblekningen till?

Först tillverkas en plastskena som är specifikt anpassad efter dina tänder. Skenan fylls med blekningsgel och placeras över tänderna där den får verka. Blekningen kan du enkelt göra hemma, exempelvis under natten. Naturligtvis ger vi dig noggranna instruktioner om hur allt går till.

Välkommen att boka tid hos Tandea Barkarby!

Tandläkarundersökning
hos Tandea Barkarby i Järfälla

Hos Tandea Barkarby kan du få hjälp med en tandläkarundersökning. Regelbundna undersökningar av tänderna är viktigt för att förebygga och up...

Fillers
hos Tandea Barkarby i Järfälla

Filler är en populär skönhetsbehandling för att minska rynkor och fina linjer. Hos Tandea Barkarby erbjuder vi fillerbehandlingar för dig so...

Bettskena
hos Tandea Barkarby i Järfälla

Om du vaknar med stela käkar och huvudvärk kan det vara ett tecken på att du gnisslar eller biter ihop tänderna under natten. Hos Tandea Bar...

Tandimplantat
hos Tandea Barkarby i Järfälla

Hos Tandea Barkarby kan du få hjälp med tandimplantat. Det kan vara en bra och långsiktig lösning för dig som har förlorat en eller flera tä...

Frågor och svar

Fråga ställd 14:53 - 4 feb, 2020

Hej jag undrar vad det är för filler ni använder för läppar, jag gjorde en injektion för ca 1,5år sedan och hade då Stylage M med lidocain. Om ni ej använder detta så undrar jag om man kan använda olika? Vad kostar 1ml?

Tandea Barkarby svarar:

Hej Marie, Tack för din fråga. Det är Stylage vi använder och kostar Stylage 1ml på valfri område 2800kr. Ring oss på 0850662100om du är intresserad så ska vi hjälpa dig! MVH Tandea Barkarby

5 / 5

28 jan, 2021 Sam S. skrev:

Den bästa tandvården jag någonsin har upplevt. Professionell och utmärkt service. Rekommenderar denna klinik till alla som behöver fixa tänderna.

5 nov, 2020 Sabah P. skrev:

Bästa kund bemötande man kan få, väldigt trevliga och får sin kund att känna sig trygg. Utmärkt service, god kvalité, och Mohamad min tandläkare han är bäst :)

5 nov, 2020 Jennifer C. skrev:

Mohammad och teamet var trevliga, effektiva och hade ett proffsigt bemötande. Det gick även fort att få en tid hos dem. Jag blev väldigt nöjd med undersökning, rengöring och fyllning!

5 nov, 2020 Charlotte C. skrev:

Kan varmt rekommendera tandläkare Mohammad Alzghoul. Fantastisk på att arbeta lättsamt, smärtfritt och som inger en trygghet. Under åren har jag besökt flertalet "hårdhänta" tanddläkare. Hos Mohammad kan man koppla av i tandläkarstolen.

5 nov, 2020 Donato C. skrev:

Very professional service. I had a crown replaced on a front tooth with very good results. I can finally start smiling again

Måndag - Torsdag : 08:00 - 19:00
Fredag : 08:00 - 17:00