Hembesök hos Adolf Fredriks Fysiocenter i Järfälla

Kostnadsfritt

Järfällavägen 106, Järfälla - Visa på karta

Hembesök

Hembesök av sjukgymnast, arbetsterapeut eller dietist

Vi erbjuder hembesök för dig som på grund av skada eller sjukdom behöver olika typer av rehabiliteringsinsatser. Vi är anslutna till Stockholms läns landsting och vår målgrupp är främst de boende i Järfälla.

Vi kan till exempel hjälpa dig med kosttillskott, bostadsanpassning, bedömning och utprovning av hjälpmedel, förflyttningsförmåga och instruktion för träningsprogram i hemmet.

Tveka inte att kontakta oss på Adolf Fredriks Fysiocenter om du har några frågor!

Informationen uppdaterades 12 december 2019 av Vården.se

Om Adolf Fredriks Fysiocenter

Välkommen till Adolf Fredriks Fysiocenter i Järfälla!

Vi erbjuder behandling, träning, rehab och ergonomiska konsultationer. Vi finns i Stockholm City och i Järfälla och hos oss arbetar:

• Naprapater
  • Sjukgymnaster
  • Kiropraktor
  • Arbetsterapeut
  • Dietist

Vi erbjuder dig högsta engagemang, tillgänglighet och professionalitet och hjälper personer som drabbats av besvär i ryggrad, muskler och leder. Vi har bred kompetens inom bland annat:

• OMT
  • Kinesiotejpning
  • Diagnostiskt ultraljud

Adolf Fredriks Fysiocenter på uppdrag av SLL

Mottagningar i Stockholm och Järfälla

Drottninggatan 116. Primärvårdsrehabilitering med Landstingsavtal, ingår i vårdvalet. Patienttaxa 200 kr, högkostnadsskydd och frikort gäller. Här erbjuds vård av sjukgymnaster, naprapat, kiropraktor, arbetsterapeut och dietist.

Kungsgatan 24. Privatvårdsmottagning där patienter står för hela kostnaden själv eller kommer på remiss via sin sjukvårdsförsäkring. Här erbjuds vård av naprapat, sjukgymnast, kiropraktor, smärtläkare och massageterapeut.

Järfällavägen 106. Primärvårdsrehabilitering med Landstingsavtal, ingår i vårdvalet. Patienttaxa 200 kr, högkostnadsskydd och frikort gäller. Här erbjuds vård av naprapat, sjukgymnast, kiropraktor, smärtläkare och massageterapeut.

Historien bakom Adolf Fredriks Fysiocenter

1994 startades Adolf Fredriks Fysiocenter på Drottninggatan i Stockholm. Målet var att uppnå smidighet, både fysiskt genom behandlingar och i verksamhetens arbetssätt. Vi anpassar oss alltid efter just dina behov och skapar smidiga lösningar för dig eller ditt företag.

Välkommen till Adolf Fredrik Fysiocenter du också!

Informationen uppdaterades 12 december 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Adolf Fredriks Fysiocenter

Kiropraktorbehandling hos Adolf Fredriks Fysiocenter i Järfälla

200 kr Högkostnadsskydd och frikort gäller.

Hos Adolf Fredriks Fysiocenter kan du få hjälp med behandling av en kiropraktor. De kan undersöka och behandla besvär från lederna för att f...

Naprapatbehandling hos Adolf Fredriks Fysiocenter i Järfälla

200 kr Högkostnadsskydd och frikort gäller.

Hos Adolf Fredriks Fysiocenter kan du du får hjälp med behandling av en naprapat. Naprapater arbetar med besvär från muskler och leder och k...

Sjukgymnast hos Adolf Fredriks Fysiocenter i Järfälla

200 kr Högkostnadsskydd och frikort gäller.

Hos oss på Adolf Fredriks Fysiocenter kan du få hjälp av kunniga sjukgymnaster, eller fysioterapeuter. Vad gör en sjukgymnast? Sjukgym...

Arbetsterapeut hos Adolf Fredriks Fysiocenter i Järfälla

200 kr Högkostnadsskydd och frikort gäller.

Vi på Adolf Fredriks Fysiocenter kan hjälpa dig som har behov av att träffa en arbetsterapeut. Vad kan en arbetsterapeut hjälpa till med?...

Dietist hos Adolf Fredriks Fysiocenter i Järfälla

200 kr Högkostnadsskydd och frikort gäller.

Behöver du hjälp med att se över din kost? Då kan du få träffa en av Adolf Fredriks Fysiocenters dietister. Vad gör en dietist? Våra d...

Hembesök hos Adolf Fredriks Fysiocenter i Järfälla

Kostnadsfritt

Är du i behov av rehabilitering och bor i Järfälla? Då kan vi på Adolf Fredriks Fysiocenter hjälpa dig med hembesök utan avgift. Hembesök...

Karta - Järfällavägen 106, Järfälla

09:22 - 15 nov, 2019 skrev:

Sara har hjälpt mig så att jag är på god väg att bli återställd i min onda Axel! Punktlig , tydlig och med ett behagligt bemötande!

13:27 - 14 nov, 2019 skrev:

Sara är jätteduktig fixada min höft och rygg proffsigt Tack

15:57 - 14 okt, 2019 skrev:

Varit hos Sara i Jakobsberg idag. Hon är så tillmötesgående skicklig i mina ögon ger alltid råd om rörelser man kan träna på tills vi ses nästa gång, hon är alltid punktlig, hon verkar kunna trolla.

15:59 - 22 aug, 2019 skrev:

Jag blev väl omhändertagen, fick mycket bra hjälp och tips för min åkomma.Mycket trevlig och duktig fycioterapeft. Tack.