• 031 - 13 86 51

Tandutdragning hos Tandläkarna Karin o Leif Ström AB - Tandläkare Leif Ström

1 500 kr

Vanlig utdragning av en tand. Alla moment ingår.Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Södra Larmgatan 6, 411 16, Göteborg - Visa på karta

• Måndag - Onsdag 08:00 - 18:00
  • Torsdag - Fredag 08:00 - 13:00

Tandutdragning

En tand kan skadas eller infekteras så pass illa att den måste tas bort. Andra exempel på när man behöver dra ut en tand är om man har en visdomstand.

Behandlingen inleds med en ordentlig undersökning av tanden och du får sedan behövning innan själva behandlingen börjar.

Vad ingår i priset för tandutdragning?

I priset ingår alla moment men om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare. I vissa fall kan det även krävas en kontrollröntgen ca 14 dagar efter behandlingstillfället.

Om Tandläkarna Karin o Leif Ström AB - Tandläkare Leif Ström

Vi har funnits i samma lokaler, just intill Grönsakstorget, i drygt 35 år.

Personligt omhändertagande är vår filosofi. Inget spring emellan rummen! När Du har bokat tid har Du tandläkarens hela uppmärksamhet.

Estetisk tandvård, Implantat eller "Vanlig tandvård". Vi diskuterar och beslutar gemensamt.

Både Karin och Leif har tilläggsutbildning för implantatbehandling. Vi samarbetar med kirurger med stor erfarenhet av implantatkirurgi.

Vårt mål är att Du skall veta så mycket om Din mun att Du kan vara med och besluta om vilken behandling Du behöver.

Vi utbildar oss regelbundet för att alltid vara uppdaterade.

Behandlingar hos Tandläkarna Karin o Leif Ström AB - Tandläkare Leif Ström

Undersökning av ny patient hos Tandläkarna Karin o Leif Ström AB - Tandläkare Leif Ström

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
815 kr

Tandutdragning hos Tandläkarna Karin o Leif Ström AB - Tandläkare Leif Ström

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 500 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkarna Karin o Leif Ström AB - Tandläkare Leif Ström

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 465 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkarna Karin o Leif Ström AB - Tandläkare Leif Ström

*3 158 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkarna Karin o Leif Ström AB - Tandläkare Leif Ström

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 495 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkarna Karin o Leif Ström AB - Tandläkare Leif Ström

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 795 kr

Karta - Södra Larmgatan 6, 411 16, Göteborg