• 036-147702

Kungsgatan 23 B - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Ehrlington-Tandläkarna i Huskvarna

Vi som arbetar här är två tandläkare (Per och Slavica Ehrlington), två tandhygienister, (Linda och Veronica) samt tre tandsköterskor (Åsa, Sofia och Lovisa). Vi har lång och gedigen erfarenhet och kan erbjuda det mesta vad det gäller barn-och vuxentandvård.
Vi talar engelska, tyska, spanska samt serbo-kroatiska på mottagningen.
Vi erbjuder lasertandvård. För er som inte vet ngt om lasertandvård så kan man kortfattat beskriva det som vanlig tandvård men att den ofta är smärtfri. Vi kan även erbjuda tandreglering av trångställningar vad det gäller tänder i ffa. fronten med Invisalign-metoden.

Behandlingar hos Ehrlington-Tandläkarna i Huskvarna

Undersökning av ny patient hos Ehrlington-Tandläkarna i Huskvarna i 561 31

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
788 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Ehrlington-Tandläkarna i Huskvarna i 561 31

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
920 kr

Tandutdragning hos Ehrlington-Tandläkarna i Huskvarna i 561 31

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
950 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Ehrlington-Tandläkarna i Huskvarna i 561 31

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 500 kr

Rotfyllning av framtand hos Ehrlington-Tandläkarna i Huskvarna i 561 31

*3 358 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Ehrlington-Tandläkarna i Huskvarna i 561 31

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 300 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Ehrlington-Tandläkarna i Huskvarna i 561 31

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 595 kr

Karta - Kungsgatan 23 B