1/3
Öppet, idag till 18:00

Synsam Hudiksvall

Bryggeriet, Hudiksvall

Synsam Hudiksvall

Välkommen till Synsam Hudiksvall!

Du hittar vår välsorterade butik i Bryggeriet i Hudiksvall. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Hudiksvall får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Hudiksvall kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Hudiksvall i Bryggeriet!

Informationen uppdaterades 15:38 - 6 okt, 2020

Skaffa linser hos Synsam Hudiksvall

Pris från: 549 kr

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Hudiksvall kan hjälpa dig med det.

Hur gör du för att skaffa linser?

Boka ett besök hos oss på Synsam Hudiksvall så undersöker någon av våra optiker din ögonhälsa. Vi gör alltid en grundlig undersökning för att se ifall du har ett synfel. Har du ett som vi kan korrigera, hjälper optikern dig att säkerställa den rätta styrkan för dina linser. Dessa anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Du får tips och råd av oss om hur du hanterar dina linser, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur de bäst sköts.

Hitta de bästa linserna för dina ögon - boka ett besök hos Synsam Hudiksvall idag!

Synundersökning
hos Synsam Hudiksvall

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Hudiksvall i Bryggeriet. Vår optiker undersöker din syn Har du haft probl...

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon
hos Synsam Hudiksvall

Hos oss på Synsam Hudiksvall kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korrig...

Pris från: 199 kr

Lördag : 10:00 - 15:00