• 0650-961 10

Skaffa glasögon hos Synsam Hudiksvall

Bryggeriet, Hudiksvall - Visa på karta

Skaffa glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera synfel

Det finns flera olika sätt att korrigera synfel, och glasögon är kanske det mest välkända. Om du misstänker att du kan behöva glasögon är du välkommen till våra legitimerade optiker. De kan med hjälp av olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Visar det sig att du behöver skaffa glasögon hjälper vi dig naturligtvis igenom hela processen!

Skaffa glasögon - tryggt och enkelt

Hos Synsam hittar du alltid ett stort utbud av glasögonbågar från välkända märken, och vi hjälper dig att hitta rätt par för just dig. Genom att köpa glasögon hos oss täcks du också av en olycksgaranti som gäller i ett helt år. Tack vare det kan vi ersätta eller reparera dina glasögon om de skulle skadas inom de första 365 dagarna från att du köpt dina glasögon. Är du inte säker på om du vill köpa dina glasögon kan du välja att hyra dem, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då får du tre par olika glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Kontakta oss på Synsam Hudiksvall om du vill veta mer eller boka en tid hos någon av våra optiker!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Hudiksvall

Välkommen till Synsam Hudiksvall!

Du hittar vår välsorterade butik i Bryggeriet i Hudiksvall. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Hudiksvall får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Hudiksvall kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Hudiksvall i Bryggeriet!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Hudiksvall

Synundersökning hos Synsam Hudiksvall

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Hudiksvall i Bryggeriet. Vår optiker undersöker din syn Har du haft probl...

Skaffa glasögon hos Synsam Hudiksvall

Hos oss på Synsam Hudiksvall kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korrig...

Skaffa linser hos Synsam Hudiksvall

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Hudiksvall kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att...

Karta - Bryggeriet, Hudiksvall