• 0650-961 10

Synundersökning hos Synsam Hudiksvall

Bryggeriet, Hudiksvall - Visa på karta

Synundersökning

Vår optiker undersöker din syn

Har du haft problem med din syn på sistone, kan det vara aktuellt att undersöka ögonen för att se om du har ett eventuellt synfel. Skulle du behöva korrigera din syn, hjälper någon av våra legitimerade optiker dig att skaffa glasögon och/eller linser.

Vad gör optikern vid en undersökning?

Innan ditt besök hos optiker är det bra om du kollar upp om synfel eller ögonsjukdomar är ärftliga i din familj. Det underlättar för våra optiker när de ska bedöma din syn. Olika mätningar görs för att se ifall du har någon typ av synfel. Upptäcker optikern ett synfel som kan korrigeras med glasögon eller linser, så får du hjälp att hitta rätt styrka för din syn så du ska se bättre. Om något mer avvikande upptäcks i dina ögon får du remiss till en ögonläkare.

Välkommen att boka din synundersökning hos oss på Synsam Hudiksvall!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Hudiksvall

Välkommen till Synsam Hudiksvall!

Du hittar vår välsorterade butik i Bryggeriet i Hudiksvall. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Hudiksvall får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Hudiksvall kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Hudiksvall i Bryggeriet!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Hudiksvall

Synundersökning hos Synsam Hudiksvall

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Hudiksvall i Bryggeriet. Vår optiker undersöker din syn Har du haft probl...

Skaffa glasögon hos Synsam Hudiksvall

Hos oss på Synsam Hudiksvall kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korrig...

Skaffa linser hos Synsam Hudiksvall

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Hudiksvall kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att...

Karta - Bryggeriet, Hudiksvall