Öppet måndag från 07:00

Naprapat Doktorerna Huddinge

Sördalavägen 24, Huddinge

Naprapat Doktorerna Huddinge

Välkommen till Naprapat Doktorerna Huddinge!

Du hittar vår klinik i trevliga lokaler i Huddinge centrum. Vi prioriterar personligt omhändertagande och hjälper dig hela vägen, från diagnos till behandling och förebyggande vård. Tack vare en kombination av djupgående kunskaper och lång erfarenhet som naprapater, kan vi hitta rätt behandling för just dig.

Naprapat Doktorerna är experter på rygg-, led- och muskelbesvär. Vår målsättning är att du ska slippa dina besvär och må bra.

Våra naprapatmottagningar

Vi har idag sju mottagningar i Stockholmsområdet:

Bromma
Farsta
Rönninge
Skärholmen
City
Huddinge
Flemingsberg

Varmt välkommen till oss på Naprapat Doktorerna Huddinge!

Informationen uppdaterades 16:43 - 1 dec, 2020

Stötvågsbehandling hos Naprapat Doktorerna Huddinge

Stötvågsbehandling är en av de metoder som vi på Naprapat Doktorerna Huddinge använder. Behandlingen kallas ibland också för shockwave therapy och är en vetenskapligt förankrad metod, som ger god effekt på skador och andra besvär i muskler och senor.

Stötvågsbehandling ger inga biverkningar och hjälper till att skynda på läkningsprocessen.

Vad kan behandlas med stötvågsbehandling?

Stötvågsbehandling är lämplig vid en rad olika skador/besvär, till exempel:

• Hopparknä
  • Hälsporre
  • Kalkaxel
  • Tennisarmbåge
  • Tendinos

Gör stötvågsbehandling ont?

Behandlingen kan ibland upplevas som något smärtsam, men den går snabbt att genomföra, och du känner för det mesta inget efteråt.

Lång erfarenhet av stötvågsbehandling

Naprapat Doktorerna har använt stötvågsbehandling sedan 2005. Vår klinik i Skärholmen var bland de första i Sverige som började jobba med metoden, så vi har lång erfarenhet.

Välkommen att kontakta oss på Naprapat Doktorerna Huddinge om du har frågor, eller boka tid för stötvågsbehandling redan idag!

Naprapatbehandling
hos Naprapat Doktorerna Huddinge

Hos Naprapat Doktorerna i Huddinge erbjuder vi naprapatbehandling. Den är effektiv när du har drabbats av besvär från muskler och/eller lede...

Massage
hos Naprapat Doktorerna Huddinge

Vill du ha hjälp med att mjuka upp spända och värkande muskler? Vi på Naprapat Doktorerna Huddinge erbjuder klassisk massage, på kliniken el...

5 / 5

10 dec, 2020 Benny Å. skrev: