Forelltorget 2, Huddinge - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 15:00

Skaffa glasögon

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Huddinge!

Glasögon kan rätta till ditt synfel

Har du under en tid känt av problem med din syn, bör ett första steg vara att besöka en av våra optiker. Då får du besvara frågor om din ögonhälsa och testa din syn på olika sätt. Skulle det visa sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vår hjälp för att du ska hitta rätt glasögon

Vi erbjuder rådgivning för att hitta rätt bågar för dig. Dina glasögon täcks av vår olycksgaranti, så om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem. Vill du hyra dina glasögon kan du välja vårt abonnemang Synsam Lifestyle. I det ingår tre olika typer av glasögon för en fast månadskostnad.

Hitta dina glasögon hos oss på Synsam Huddinge!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Huddinge

Varmt välkommen till Synsam Huddinge!

Hos Synsam Huddinge på Forelltorget 2 hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Huddinge som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Skaffa glasögon hos Synsam Huddinge

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Huddinge!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Huddinge

Synundersökning hos Synsam Huddinge

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Huddinge för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt att d...

Skaffa glasögon hos Synsam Huddinge

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Huddinge! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt av proble...

Skaffa linser hos Synsam Huddinge

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Huddinge kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att s...

Karta - Forelltorget 2, Huddinge