• +4642146927

• Onsdag - Torsdag 07:30 - 17:00

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 02 juli 2019 av Vården.se

Om Anna Brechter Ortodonti AB

Har avtal med Region Skåne - specialiserad barn- och ungdomstandvård. Ortodonti. Forskningssamarbete med tandregleringsavdelningen, Malmö Högskola.
Informationen uppdaterades 02 juli 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Anna Brechter Ortodonti AB

Undersökning av ny patient hos Anna Brechter Ortodonti AB i Helsingborg

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
2 000 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Anna Brechter Ortodonti AB i Helsingborg

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
758 kr

Tandutdragning hos Anna Brechter Ortodonti AB i Helsingborg

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
750 kr

Karta - Ekslingan 10, Helsingborg