1/3
Öppet måndag från 10:00

Synsam Haninge Söderby

Österport 4, Haninge

Synsam Haninge Söderby

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Haninge Söderby!

I Haninge hittar du vår välsorterade Synsambutik på Österport 4. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Haninge Söderby är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Haninge Söderby

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Haninge Söderby på Österport 4 redan idag!

Informationen uppdaterades 09:51 - 17 dec, 2020

Skaffa linser hos Synsam Haninge Söderby

Pris från: 549 kr

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Haninge Söderby hjälper vi till att hitta en bra lösning för just dig!

Vi hjälper dig att skaffa linser

Hos oss gör våra legitimerade optiker till att börja med en ordentlig undersökning av din ögonhälsa, och kan genom olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Efter undersökningen får du hjälp med att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter dina behov. Naturligtvis ger vi dig råd kring hur du tar ut och sätter i linserna, hur du ska hantera dem och hur de sköts på bästa sätt.

Boka en tid hos oss på Synsam Haninge Söderby, så hjälper vi dig!

Synundersökning
hos Synsam Haninge Söderby

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Haninge Söderby för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du kän...

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon
hos Synsam Haninge Söderby

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Haninge Söderby! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Ha...

Pris från: 199 kr

Måndag - Lördag : 10:00 - 19:00