1/3
Öppet, idag till 19:00

Synsam Haninge Söderby

Österport 4, Haninge

Synsam Haninge Söderby

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Haninge Söderby!

I Haninge hittar du vår välsorterade Synsambutik på Österport 4. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Haninge Söderby är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Haninge Söderby

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Haninge Söderby på Österport 4 redan idag!

Informationen uppdaterades 09:51 - 17 dec, 2020

Synundersökning hos Synsam Haninge Söderby

Pris från: 199 kr

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Haninge Söderby för en synundersökning.

Våra optiker kontrollerar ditt öga

Har du känt att din syn inte är så bra som den borde vara? Besök en av våra optiker för en undersökning, så du får reda på ifall du har ett synfel. Vi hjälper i så fall dig vidare med synkorrigering, vilket kan göras med hjälp av glasögon och/eller linser.

Mer om undersökningen

Innan ditt besök kan det vara bra att kolla upp om du har ärftlighet för synfel eller ögonsjukdomar. Det underlättar för vår optiker när de ska undersöka dina ögon. Undersökningen inleds med att ta reda på hur du själv uppfattar din syn och ögonhälsa. Sedan gör optiken flera olika mätningar för att undersöka om du har någon typ av synfel. Vid ett synfel kan optiken hjälpa till att korrigera det genom att ordinera glasögon och/eller linser med rätt styrka. Om något mer avvikande upptäcks under undersökningen skickar optikern en remiss till en ögonläkare.

Välkommen till Synsam på Österport 4 för att boka en synundersökning!

Skaffa glasögon
hos Synsam Haninge Söderby

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Haninge Söderby! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Ha...

Pris från: 199 kr

Skaffa linser
hos Synsam Haninge Söderby

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Haninge Söderby hjälper vi ...

Pris från: 549 kr

Måndag - Lördag : 10:00 - 19:00