Skaffa glasögon hos Synsam Haninge i Handen

Anunds Gränd 3, Haninge Centrum, Handen - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa glasögon

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam i Haninge!

Glasögon kan rätta till ditt synfel

Har du under en tid känt av problem med din syn, bör ett första steg vara att besöka en av våra optiker. Då får du besvara frågor om din ögonhälsa och testa din syn på olika sätt. Skulle det visa sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vår hjälp för att du ska hitta rätt glasögon

Vi erbjuder rådgivning för att hitta rätt bågar för dig. Dina glasögon täcks av vår olycksgaranti, så om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem. Vill du hyra dina glasögon kan du välja vårt abonnemang Synsam Lifestyle. I det ingår tre olika typer av glasögon för en fast månadskostnad.

Hitta dina glasögon hos oss på Synsam i Haninge!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Haninge

Välkommen till Synsam Haninge!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Anunds Gränd 3 i Haninge Centrum. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Haninge är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon hos Synsam Haninge

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Haninge - välkommen!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Haninge

Synundersökning hos Synsam Haninge i Handen

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam i Haninge för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt att ...

Skaffa glasögon hos Synsam Haninge i Handen

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam i Haninge! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt av probl...

Skaffa linser hos Synsam Haninge i Handen

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam i Haninge hjälpa dig! Hur skaf...

Karta - Anunds Gränd 3, Haninge Centrum, Handen