• 08 - 741 12 00

Träffgatan 2, Handen - Visa på karta

Livscoaching

Livet kan ibland gå i snigelfart och andra gånger löper det på som ett tåg som inte går att stoppa. Att frivilligt stanna upp och reflektera kan vara mycket värdefullt för att komma till en bättre plats i livet. Vi på Produktiv Hälsa hjälper dig med livscoahing, så du kan nå dit du vill komma.

Vad innebär livscoaching?

Livscoaching handlar om att du får en knuff i den riktning du vill ta. Genom att arbeta både fysiskt och mentalt hjälper vi dig att komma vidare - oavsett var du befinner dig idag. Vi fokuserar på att titta framåt och identifiera de resultat som du vill nå. Tillsammans hittar vi saker som behöver förändras och vi stöttar dig hela vägen.

Vad kan jag få hjälp med?

Det kan vara olika saker som du behöver hjälp med att hantera i ditt liv. Vi har till exempel hjälpt klienter med att:

• Sätta hälsomål
  • Ta reda på vilka värdegrunder som styr dig
  • Komma igång med träning
  • Förändra familjeförhållanden
  • Förändra arbetsförhållanden

Välkommen att boka en tid hos Produktiv Hälsa!

Informationen uppdaterades 06 september 2019 av Vården.se

Om Produktiv Hälsa

Välkommen till Produktiv Hälsa!

Vi tror på hälsa som ett verktyg för hållbart ledarskap och vet att man genom att ta hand om sig också kan prestera bättre. Kanske vill du uppnå nya mål, eller så driver du ett företag där du vill värna om dina anställda. Hos oss kan du få hjälp till bättre hälsa och välmående!

Vi hjälper ditt företag

Om du driver ett företag erbjuder vi ett flertal tjänster som kan förbättra dina anställdas hälsa. När du som arbetsgivare tar hand om dina anställda kommer de också att bli mer produktiva och du har möjlighet att minska sjukdagar. Vi erbjuder därför ett samarbete där vi kan lägga upp en plan för vad som passar just er.

Åk på en skön hälsoresa med oss

Produktiv Hälsa erbjuder hälsoresor för privatpersoner och företag. Genom ett miljöombyte och aktiviteter som sätter hälsa i fokus ger dessa resor en möjlighet till personlig utveckling och ökad produktivitet. Vi har resor man kan anmäla sig till som privatperson, och vill ni som företag anordna en resa så skräddarsyr vi allt för att passa era önskemål.

Behandlingspaket

Vi har lång erfarenhet av att jobba med hälsa och är vana att sätta ihop olika hälsopaket som passar dig eller ditt företag. Det kan röra sig om att du som privatperson behöver få struktur när det kommer till träning och kost eller att ditt företag och dess anställda ska få möjlighet till friskvård och coaching.

Vi på Produktiv hälsa finns här för dig och du är varmt välkommen att kontakta oss!

Informationen uppdaterades 06 september 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Produktiv Hälsa

Massage på jobbet hos Produktiv Hälsa i Handen

Vi på Produktiv Hälsa levererar professionella massageterapeuter till ditt jobb. Att som arbetsgivare erbjuda professionella behandlingar på...

Naprapat hos Produktiv Hälsa i Handen

Hos oss på Produktiv Hälsa kan du få hjälp med behandling av en legitimerad naprapat. Behandling på ditt jobb eller på mottagningen Vi...

Akupunktur hos Produktiv Hälsa i Handen

Vi på Produktiv hälsa erbjuder behandling med akupunktur. Det är en gammal behandlingsmetod som bygger på traditionell kinesisk medicin. Ida...

Stress hos Produktiv Hälsa i Handen

Stress är ett mycket vanligt problem idag, både på arbetet och utanför. Hos Produktiv Hälsa kan du få hjälp med att hantera och förebygga st...

Livscoaching hos Produktiv Hälsa i Handen

Yoga hos Produktiv Hälsa i Handen

Hos oss på Produktiv Hälsa erbjuds du en flum-fri yoga där du kommer precis som du är. Du behöver inte anamma någon filosofi eller ha några ...

Susanne Wihlborg

Grundare & ägare av Produktiv Hälsa, NLP Master Practitioner, Cert i DISC, Yogalärare, Massageterapeut

Thomas Höök

Grundare & ägare av Produktiv Hälsa, Leg. naprapat, TCM akupunktör, Lic fystränare

Anna-Karin Nordmark

Företagsmassör, Certifierad massör & massageterapeut, vidareutbildad i Strain/Counterstrain, Kraniosakral terapi & Bindvävsmassage

Victoria Reuithe

Företagsmassör, Certifierad massör & massageterapeut, vidareutbildad i Lymfflödesmassage, Kinesiotaping, Dry needling och Trauma tapping

GunBritt Jansson

Företagsmassör, Certifierad massör & massageterapeut, vidareutbildad i Shiatzu, Healing och Hudvård

Thomas Lundblad

Företagsmassör, Certifierad massör, Medicinsk massageterapeut & Idrottsmassör

Karta - Träffgatan 2, Handen

09:24 - 10 sep, 2019

16:04 - 28 aug, 2019 skrev:

Alltid bra behandlingar och trevlig personal. Mycket kunniga.

15:47 - 28 aug, 2019