• 08 - 741 12 00

Coaching och mental träning hos Produktiv Hälsa i Handen

Träffgatan 2, Handen - Visa på karta

Coaching och mental träning

Livet kan ibland gå i snigelfart och andra gånger löper det på som ett tåg som inte går att stoppa. Att frivilligt stanna upp och reflektera kan vara mycket värdefullt för att komma till en bättre plats i livet. Vi på Produktiv Hälsa hjälper dig med coaching, så du kan nå dit du vill komma.

Vad innebär coaching och mental träning?

Coaching handlar om att du får en knuff i den riktning du vill ta. Genom att arbeta både fysiskt och mentalt hjälper vi dig att komma vidare - oavsett var du befinner dig idag. Vi fokuserar på att titta framåt och identifiera de resultat som du vill nå. Du tränar dig mentalt och vi stöttar dig hela vägen.

Vad kan jag få hjälp med?

Det kan vara olika saker som du behöver hjälp med att hantera i ditt liv. Vi har till exempel hjälpt klienter med att:

• Sätta hälsomål
  • Ta reda på vilka värdegrunder som styr dig
  • Komma igång med träning
  • Förändra familjeförhållanden
  • Förändra arbetsförhållanden

Välkommen att boka en tid hos Produktiv Hälsa!

Informationen uppdaterades 22 november 2019 av Vården.se

Om Produktiv Hälsa

Välkommen till Produktiv Hälsa!

För oss går hälsa och ekonomisk vinst hand i hand. Därför jobbar vi med mätbara insatser för en bättre hälsa hos både företag och privatpersoner. Vi erbjuder:

• Naprapatbehandling
  • TCM Akupunktur
  • Idrottsmassage
  • Företagsmassage
  • Hälsocoachning
  • Stressrehabilitering
  • Fysträning

Ökad vinst och bättre hälsa – hur får ditt företag det?

För oss hör välmående och ekonomisk vinst självklart ihop. Vi jobbar med mätbara insatser – du får tydliga resultat. Vi erbjuder allt ifrån mental och fysisk träning till behandlingar. Vill du ha analyser och helhetslösningar för ditt företag? Boka en hälsokonsult som inventerar er friskvård. Vi har många nöjda och återkommande kunder. Vad kan vi göra för ditt företag?

Res med oss på Produktiv Hälsa

Byt miljö när det är dags att lära nytt, komma vidare och bli en ännu bättre version av både individ och företag. Med vår hjälp höjer ni produktiviteten på nästa konferens där vi håller hälsoworkshops, träningspass, yoga och coachning.

Behandlingspaket

Vi har lång erfarenhet av att jobba med hälsa och är vana att sätta ihop olika hälsopaket som passar dig eller ditt företag. Det kan röra sig om att du som privatperson behöver få struktur när det kommer till träning och kost eller att ditt företag och dess anställda ska få möjlighet till friskvård och coaching.

Vi på Produktiv hälsa finns här för dig och du är varmt välkommen att kontakta oss!

Informationen uppdaterades 22 november 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Produktiv Hälsa

Massage på jobbet hos Produktiv Hälsa i Handen

Vi på Produktiv Hälsa levererar professionella massageterapeuter till ditt jobb. Att som arbetsgivare erbjuda professionella behandlingar på...

Naprapat hos Produktiv Hälsa i Handen

Hos oss på Produktiv Hälsa kan du få hjälp med behandling av en legitimerad naprapat. Behandling på ditt jobb eller på mottagningen Vi...

Akupunktur hos Produktiv Hälsa i Handen

Vi på Produktiv hälsa erbjuder behandling med akupunktur. Det är en gammal behandlingsmetod som bygger på traditionell kinesisk medicin. Ida...

Stress hos Produktiv Hälsa i Handen

Stress kan göra dig sjuk Det finns olika anledningar till varför en person blir sjuk av stress. Långvarig stress skadar nervsystemet, vil...

Coaching och mental träning hos Produktiv Hälsa i Handen

Yoga hos Produktiv Hälsa i Handen

Hos oss på Produktiv Hälsa erbjuds du en flum-fri yoga där du kommer precis som du är. Du behöver inte anamma någon filosofi eller ha några ...

Susanne Wihlborg

Grundare & ägare av Produktiv Hälsa, NLP Master Practitioner, Cert i DISC, Yogalärare, Massageterapeut

Thomas Höök

Grundare & ägare av Produktiv Hälsa, Leg. naprapat, TCM akupunktör, Lic fystränare

Anna-Karin Nordmark

Företagsmassör, Certifierad massör & massageterapeut, vidareutbildad i Strain/Counterstrain, Kraniosakral terapi & Bindvävsmassage

Victoria Reuithe

Företagsmassör, Certifierad massör & massageterapeut, vidareutbildad i Lymfflödesmassage, Kinesiotaping, Dry needling och Trauma tapping

GunBritt Jansson

Företagsmassör, Certifierad massör & massageterapeut, vidareutbildad i Shiatzu, Healing och Hudvård

Thomas Lundblad

Företagsmassör, Certifierad massör, Medicinsk massageterapeut & Idrottsmassör

Karta - Träffgatan 2, Handen

09:24 - 10 sep, 2019

16:04 - 28 aug, 2019 skrev:

Alltid bra behandlingar och trevlig personal. Mycket kunniga.

15:47 - 28 aug, 2019