Skaffa linser hos Synsam Halmstad

Brogatan 3, Halmstad - Visa på karta

Skaffa linser

Hur gör du för att skaffa linser?

Boka ett besök hos oss på Synsam Halmstad så undersöker någon av våra optiker din ögonhälsa. Vi gör alltid en grundlig undersökning för att se ifall du har ett synfel. Har du ett som vi kan korrigera, hjälper optikern dig att säkerställa den rätta styrkan för dina linser. Dessa anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Du får tips och råd av oss om hur du hanterar dina linser, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur de bäst sköts.

Hitta de bästa linserna för dina ögon - boka ett besök hos Synsam Halmstad idag!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Halmstad

Välkommen till Synsam Halmstad!

I vår välsorterade butik på Brogatan 3 i Halmstad kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Halmstad kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Halmstad

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Halmstad på Brogatan 3 redan idag!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Halmstad

Synundersökning hos Synsam Halmstad

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Synsam Hal...

Skaffa glasögon hos Synsam Halmstad

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Halmstad hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för att kor...

Skaffa linser hos Synsam Halmstad

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Halmstad kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att s...

Karta - Brogatan 3, Halmstad