1/3
Öppet idag från 09:00

Synsam Halmstad

Brogatan 3, Halmstad

Synsam Halmstad

Välkommen till Synsam Halmstad!

I vår välsorterade butik på Brogatan 3 i Halmstad kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Halmstad kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Halmstad

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Halmstad på Brogatan 3 redan idag!

Informationen uppdaterades 16:53 - 6 okt, 2020

Skaffa glasögon hos Synsam Halmstad

Pris från: 199 kr

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Halmstad hjälper vi dig genom hela processen!

Vi hittar rätt glasögon för att korrigera ditt synfel

Glasögon är en av flera metoder för att korrigera synfel, och hos Synsam kan vi hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Våra legitimerade optiker kan med hjälp av olika mätningar konstatera vilken typ av synfel du har, och utifrån det hitta rätt styrka för dina glasögon.

Du kan känna dig trygg med glasögon från Synsam

Vi erbjuder alltid ett brett utbud av glasögonbågar från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt. Vi har också en olycksgaranti som innebär att dina glasögon är skyddade ett helt år. Skulle de på något sätt skadas under den tiden, så reparerar vi eller ersätter dem utan extra kostnad. Vi erbjuder också möjligheten att hyra sina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Du får då tre par olika glasögon och betalar en fast månadskostnad.

Välkommen att kontakta oss på Synsam Halmstad om du har frågor eller vill boka en tid!

Synundersökning
hos Synsam Halmstad

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Synsam Hal...

Pris från: 199 kr

Skaffa linser
hos Synsam Halmstad

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Halmstad kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att s...

Pris från: 549 kr

Lördag : 10:00 - 16:00