Öppet i morgon från 08:00

Sandin Dentalklinik AB

Slagtoftavägen 11

Sandin Dentalklinik AB

Välkommen till SANDIN Dentalklinik i Hörby.

Här träffar Ni mig, tandläkare Jan Sandin och mina medarbetare, som består av tandhygienister och tandsköterskor.

Vi är en klinik med huvudsaklig inriktning på allmäntandvård, men som också har möjlighet att erbjuda mer omfattande behandlingar som implantatprotetik och tandreglering. Gemensamt strävar vi efter att ge Er en individuellt anpassad tandvård med högsta kvalitet.

5 / 5

26 mar, 2019 L..n skrev:

Mycket trevliga o kunniga tandläkare ,tandhygienister tandsköterskor! Modern klinik, kan varmt rekommenderas!

Måndag - Tisdag : 08:00 - 18:00
Onsdag : 08:00 - 12:00