• 010 - 888 54 07

Batterier till hörapparater hos Audika Höllviken

Kungstorpsvägen 8A, Höllviken - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Batterier till hörapparater

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos oss kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batterier i vår webbshop www.hörselbutik.se. Vi erbjuder batterier till reducerade priser.

Nyhet! Nu erbjuder vi även laddningsbara batterier och batteriladdare. Fråga oss om dessa passar din modell av hörapparat!

För att spara på batterierna, kom ihåg att stänga av hörapparaten när den inte används!

Hur ofta behöver man byta batteri?

Ett batteri räcker 5-7 dagar om hörapparaten används dagligen. Du hör två ljudsignaler när det är dags att byta batteri, och ljudet upprepas tills batteriet tar slut och hörapparaten stängs av. Innan det sker hör du fyra ljudsignaler som indikerar att hörapparaten har slutat att fungera.

Välkommen att köpa nya batterier till hörapparater hos oss på Audika i Höllviken eller på www.hörselbutik.se!

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Om Audika Höllviken

Välkommen till Audikas hörselklinik i Höllviken. Audikas legitimerade audionomer i Höllviken kan hjälpa dig med service av dina hörapparater. Du kan bland annat få hjälp med att justera inställningar, aktivera olika program och/eller koppla ihop dina hörapparater med en streamer eller annat hörselhjälpmedel. Vill du boka en tid för service? Kontakta oss så hjälper vi dig.

Om du är i behov av annan hjälp, så som hörseltest eller utprovning av hörapparat, är du välkommen till någon av våra andra hörselkliniker i Skåne. Vi erbjuder inte längre dessa tjänster på vår hörselklinik i Höllviken. Vi har valt att ändra om i vår verksamhet i Skåne. Inom vårt uppdrag för Region Skåne har vi valt att begränsa antalet kliniker till fyra stycken; Malmö Rundelsgatan, Helsingborg, Lund och Landskrona. Kliniken i Höllviken tar därför endast emot besök för service av hörapparater fram till och med 2021-06-30. Därefter stänger kliniken helt och du är då välkommen till vår närmaste klinik Malmö Rundelsgatan eller till någon av övriga audionommottagningar som är auktoriserade av Region Skåne. Dessa hittar du på 1177.

Har du frågor eller funderingar? Tveka inte att kontakta oss.

Aktuellt just nu

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Höllviken

Batterier till hörapparater hos Audika Höllviken

Hörseltest online hos Audika Höllviken

Audika erbjuder hörseltest online, för dig som är nyfiken på hur du hör. Testet går snabbt att göra och ger dig en indikation på om du bör b...

Karta - Kungstorpsvägen 8A, Höllviken

09:06 - 26 apr, 2019 skrev:

Kunnig hjälpsam trevlig personal.

09:05 - 26 apr, 2019 skrev:

Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande.

09:04 - 26 apr, 2019 skrev:

14:27 - 03 dec, 2018