Skaffa linser hos Synsam Höganäs

Köpmansgatan 7, Höganäs - Visa på karta

Skaffa linser

Vi på Synsam Höganäs kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glasögon.

Synsam hjälper dig att skaffa linser

När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning, för att kontrollera din ögonhälsa och kunna konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån undersökningen kan optikern sedan hjälpa dig med att hitta rätt styrka på linserna. Linserna anpassas efter dina behov och vi ger dig råd och vägledning kring hur du sätter i och tar ur dem, hur du hanterar dem och hur du ska sköta om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos Synsam Höganäs för hjälp med att skaffa linser!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Höganäs

Välkommen till oss på Synsam Höganäs!

Vi finns på Köpmansgatan 7B i Höganäs och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Höganäs hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Höganäs kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Höganäs på Köpmansgatan 7B!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Höganäs

Synundersökning hos Synsam Höganäs

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Köpmansgatan 7B för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Har ...

Skaffa glasögon hos Synsam Höganäs

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Höganäs. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon är en metod för ...

Skaffa linser hos Synsam Höganäs

Karta - Köpmansgatan 7, Höganäs