Skaffa glasögon hos Synsam Höganäs

Köpmansgatan 7, Höganäs - Visa på karta

Skaffa glasögon

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Höganäs.

Korrigera ditt synfel med glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera olika typer av synfel. Hos våra legitimerade optiker kan du få hjälp med att hitta rätt styrka för just dig. När du kommer till oss gör vi olika mätningar och du får svara på frågor om din ögonhälsa. Om vi konstaterar att du har något synfel som behöver korrigeras, hjälper vi dig naturligtvis genom hela processen med att skaffa glasögon.

Skaffa glasögon utifrån dina behov

Vi på Synsam erbjuder ett brett utbud av glasögonbågar från flera olika märken, och hjälper dig att hitta rätt par för dig. När du köper dina glasögon hos oss täcks du automatiskt av vår olycksgaranti. Det innebär att vi ersätter eller reparerar glasögonen om de skadas under det första året. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Det innebär att du får tre olika av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Välkommen till Synsam Höganäs, så hjälper vi dig att hitta glasögon som passar dig!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Höganäs

Välkommen till oss på Synsam Höganäs!

Vi finns på Köpmansgatan 7B i Höganäs och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Höganäs hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Höganäs kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Höganäs på Köpmansgatan 7B!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Höganäs

Synundersökning hos Synsam Höganäs

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Köpmansgatan 7B för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Har ...

Skaffa glasögon hos Synsam Höganäs

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Höganäs. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon är en metod för ...

Skaffa linser hos Synsam Höganäs

Vi på Synsam Höganäs kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glas...

Karta - Köpmansgatan 7, Höganäs