Skaffa glasögon hos Synsam Hässleholm

Frykholmsgatan 6, Hässleholm - Visa på karta

Skaffa glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera synfel

Det finns flera olika sätt att korrigera synfel, och glasögon är kanske det mest välkända. Om du misstänker att du kan behöva glasögon är du välkommen till våra legitimerade optiker. De kan med hjälp av olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Visar det sig att du behöver skaffa glasögon hjälper vi dig naturligtvis igenom hela processen!

Skaffa glasögon - tryggt och enkelt

Hos Synsam hittar du alltid ett stort utbud av glasögonbågar från välkända märken, och vi hjälper dig att hitta rätt par för just dig. Genom att köpa glasögon hos oss täcks du också av en olycksgaranti som gäller i ett helt år. Tack vare det kan vi ersätta eller reparera dina glasögon om de skulle skadas inom de första 365 dagarna från att du köpt dina glasögon. Är du inte säker på om du vill köpa dina glasögon kan du välja att hyra dem, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då får du tre par olika glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Kontakta oss på Synsam Hässleholm om du vill veta mer eller boka en tid hos någon av våra optiker!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Hässleholm

Välkommen till oss på Synsam Hässleholm!

På Frykholmsgatan 6 i Hässleholm hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos någon av våra optiker

Du hittar legitimerade optiker hos oss på Synsam Hässleholm, som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjälpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svårt att se på olika avstånd
  • Ifall du besväras av återkommande huvudvärk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du får rätt hjälp utifrån just dina problem - både unga och gamla är välkomna!

Skaffa nya glasögon hos Synsam Hässleholm

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Synsam Hässleholm!

Informationen uppdaterades 27 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Hässleholm

Synundersökning hos Synsam Hässleholm

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Hässleholm för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt att...

Skaffa glasögon hos Synsam Hässleholm

Hos oss på Synsam Hässleholm kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korrig...

Skaffa linser hos Synsam Hässleholm

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Hässleholm kan vi hjälpa dig. Att skaffa linser hos ...

Karta - Frykholmsgatan 6, Hässleholm