• 059110095

Sikforsvägen 5 - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkaren i Hällefors

Välkommen till Tandläkaren i Hällefors!
Vi välkomnar både gamla och nya patienter till vår mottagning. Vår klinisk består tandläkare, tandhygienist och tandsköterskor och vi strävar kontinuerligt efter att hålla oss uppdaterade med det senaste inom tandvården. Vi har stor vana av arbete med tandvårdsrädda och arbetar även med implantat, skalfasader, blekning, akuttandvård och mycket mer.
Vi samarbetar med specialister för att kunna erbjuda dig som patient den bästa vården.
Varmt välkommen!

Behandlingar hos Tandläkaren i Hällefors

Undersökning av ny patient hos Tandläkaren i Hällefors i 712 30

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
750 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkaren i Hällefors i 712 30

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
150 kr

Tandutdragning hos Tandläkaren i Hällefors i 712 30

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
820 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkaren i Hällefors i 712 30

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 250 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkaren i Hällefors i 712 30

*3 072 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkaren i Hällefors i 712 30

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 125 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkaren i Hällefors i 712 30

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 495 kr

Karta - Sikforsvägen 5

10:26 - 07 jan, 2019 skrev:

Mycket trevlig personal, alltid glada samtal och ett trevligt bemötande.