Synundersökning hos Synsam Värmdö Köpcentrum i Gustavsberg

Fenix väg 14, Värmdö Köpcentrum, Gustavsberg - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Synundersökning

Vi undersöker din syn

Om du upplever problem med din syn kan det vara bra att undersöka ögat, för att upptäcka eventuella synfel. Om det visar sig att du har fel som kräver synkorrigering kan vi hjälpa dig med att skaffa glasögon och/eller linser.

Hur går en synundersökning till?

Vi börjar alltid undersökningen med att ställa frågor om hur du uppfattar din syn och ögonhälsa, och om du vet att du har någon ärftlighet för vissa synfel eller ögonsjukdomar. Efter det gör vi ett antal olika mätningar, och om vi upptäcker någon typ av synfel hjälper optikern dig att hitta rätt styrka för att korrigera felet. Om vi skulle upptäcka något annat som är avvikande skickar vi remiss till en ögonläkare, som kan undersöka din ögonhälsa ytterligare.

Varmt välkommen att boka synundersökning hos oss på Synsam Värmdö Köpcentrum i Gustavsberg!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Värmdö Köpcentrum

Varmt välkommen till Synsam Värmdö Köpcentrum!

Hos Synsam inne i Värmdö Köpcentrum i Gustavsberg hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Värmdö Köpcentrum hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Värmdö Köpcentrum

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Värmdö Köpcentrum redan idag!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Värmdö Köpcentrum

Synundersökning hos Synsam Värmdö Köpcentrum i Gustavsberg

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Värmdö Köpcentrum i Gustavsberg redan idag! Vi unders...

Skaffa glasögon hos Synsam Värmdö Köpcentrum i Gustavsberg

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam i Värmdö Köpcentrum, så hjälper vi dig! Du kan korri...

Skaffa linser hos Synsam Värmdö Köpcentrum i Gustavsberg

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Värmdö Köpcentrum kan vi hjälpa dig. S...

Karta - Fenix väg 14, Värmdö Köpcentrum, Gustavsberg