• 0514-101 33

• Måndag - Tisdag 07:30 - 18:00

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkarhuset Grästorp

Välkommen till vår nya ljus och trevliga, handikappanpassade tandläkarmottagning mitt i Grästorp.
Vi finns på Oskarsgatan 26, mitt emot Kulturhuset, i f.d. Postens gamla lokaler.

Det finns även ett lekrum för de minsta och ett trevligt väntrum.

Hos oss får du alltid ett vänligt bemötande av vår kunniga personal samt att vi prioriterar avtalade tider mycket högt då vi respekterar att din tid som patient är lika dyrbar som vår.

Tandläkare:

Linda Björkesand
Linda Andersson

Behandlingar hos Tandläkarhuset Grästorp

Undersökning av ny patient hos Tandläkarhuset Grästorp i 467 30

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
850 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkarhuset Grästorp i 467 30

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
960 kr

Tandutdragning hos Tandläkarhuset Grästorp i 467 30

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 005 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkarhuset Grästorp i 467 30

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 560 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkarhuset Grästorp i 467 30

*3 168 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkarhuset Grästorp i 467 30

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 695 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkarhuset Grästorp i 467 30

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 695 kr

Karta - Oskarsgatan 26