Undersökning av ny patient

Mälarkliniken - Gamla stan, Stockholm

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 27 oktober 2016 av Vården.se

08-10 63 37
Visa telefonnummer

Triewaldsgränd 3, 1 tr - visa på karta

Om Mälarkliniken

Mälarkliniken ligger centralt beläget i Gamla Stan i Stockholm och erbjuder all typ av tandvård för vuxna och barn.

God munhälsa är grunden

Vi på Mälarkliniken anser att god munhälsa är grunden till vackra tänder. Hos oss är du som patient i fokus och vi tar oss tid och lyssnar på dina önskemål för att kunna föreslå en optimal lösning för just dina besvär.

Vi ser långsiktigt på behandlingen av dina tänder och har därför regelbunden kontakt med våra patienter även efter avslutat behandling.

Behandling i avslappnad miljö

Vi använder oss även av den senaste och mest skonsamma tekniken för att erbjuda dig en behandling i en avslappnande miljö.

Varmt välkommen till Mälarkliniken!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Mälarkliniken

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Sabbatsbergs Ögonlaser Väldigt nöjd med min ögonbehandling, hade närsynthet på -3 ca och det korrigerades perfekt. Nu är det ett år sedan och jag är väldigt nöjd. ... - Madeleine Salo
    • Tandläkarteamet Göta Lejon Har gått till tandläkare Viveca Östlihn i många år och är jätte nöjd,jag rekommenderar varmt denna Tandläkare. Man får alltid ett bra och va... - Stefan J
    • Vällingby Tandvårdscenter AB Alltid vänligt bemötande och alltid mycket skickligt arbete. - Lillemor Barklund
    • Solna Husläkarmottagning i Frösunda Dr.Edward är bästa läkaren kunnig personligt bemötade bara roligt att träffa honom. Monica Fong. - Monica Fong
    • Salemtandläkarna Annicka Wadelius Alltid trevligt bemötande och aldrig något krångel. Försöker alltid lösa även de akuta problem som kan uppstå på smidigt sätt. - Reiny Strömstedt