Undersökning av ny patient

Mälarkliniken - Gamla stan, Stockholm

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 27 oktober 2016 av Vården.se

08-10 63 37
Visa telefonnummer

Triewaldsgränd 3, 1 tr - visa på karta

Om Mälarkliniken

Mälarkliniken ligger centralt beläget i Gamla Stan i Stockholm och erbjuder all typ av tandvård för vuxna och barn.

God munhälsa är grunden

Vi på Mälarkliniken anser att god munhälsa är grunden till vackra tänder. Hos oss är du som patient i fokus och vi tar oss tid och lyssnar på dina önskemål för att kunna föreslå en optimal lösning för just dina besvär.

Vi ser långsiktigt på behandlingen av dina tänder och har därför regelbunden kontakt med våra patienter även efter avslutat behandling.

Behandling i avslappnad miljö

Vi använder oss även av den senaste och mest skonsamma tekniken för att erbjuda dig en behandling i en avslappnande miljö.

Varmt välkommen till Mälarkliniken!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Mälarkliniken

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Solna Husläkarmottagning i Frösunda Bästa vårdcentral och bästa läkare. - Familj Isaksson
    • Sätra Din hälsocentral Jag blev hundbiten av en okänd hund i måndags och förstod att jag behövde träffa en läkare och även få en stelkramsspruta. Jag gick då in ... - Elisabeth Wike
    • Novakliniken Tomelilla Fantastiska människor som arbetar i Tomelilla Novakliniken. Alltid lika glad lugnande sköterskan Maria. Kvinnlig doktor tyvärr tappat na... - Anetta Jönsson
    • Rosa Gynekologmottagning Tack för väl omhänder tagande och mycket professionell gyn läkare - Atyaf Yahia
    • Aktivera Kiropraktik och Privatvård Tillgängligheten verkar bättre hos er än konkurrenter men ni har mycket bokat. - Gustav Cedenholm