Undersökning av ny patient hos Mälarkliniken i STOCKHOLM

Triewaldsgränd 3, 1 tr - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 27 oktober 2016 av Vården.se

Om Mälarkliniken

Mälarkliniken ligger centralt beläget i Gamla Stan i Stockholm och erbjuder all typ av tandvård för vuxna och barn.

God munhälsa är grunden

Vi på Mälarkliniken anser att god munhälsa är grunden till vackra tänder. Hos oss är du som patient i fokus och vi tar oss tid och lyssnar på dina önskemål för att kunna föreslå en optimal lösning för just dina besvär.

Vi ser långsiktigt på behandlingen av dina tänder och har därför regelbunden kontakt med våra patienter även efter avslutat behandling.

Behandling i avslappnad miljö

Vi använder oss även av den senaste och mest skonsamma tekniken för att erbjuda dig en behandling i en avslappnande miljö.

Varmt välkommen till Mälarkliniken!

Informationen uppdaterades 27 oktober 2016 av Vården.se

Behandlingar hos Mälarkliniken

Undersökning av ny patient hos Mälarkliniken i STOCKHOLM

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Mälarkliniken i STOCKHOLM

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.

Tandutdragning hos Mälarkliniken i STOCKHOLM

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Mälarkliniken i STOCKHOLM

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Rotfyllning av framtand hos Mälarkliniken i STOCKHOLM

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Mälarkliniken i STOCKHOLM

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Mälarkliniken i STOCKHOLM

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

Tandblekning hos Mälarkliniken i STOCKHOLM

Anna Karlsson

Anna Karlsson

Pelle Jansson

Pelle Jansson

Ulf Parke

Ulf Parke

Leg. Tandläkare

Medlem i AACD (American Academy of Cosmetic Dentistry), Ansluten till Försäkringskassan, Medlem av Tandläkarförbundet.

Gunilla Jonsén

Bettfysiolog, Leg. Tandläkare

Karta - Triewaldsgränd 3, 1 tr

08:57 - 03 dec, 2018 skrev:

Tack Anna!
Jag har under många år haft spänningshuvudvärk och trott att jag haft migrän. Efter att du rättat till mitt bett är jag idag HELT befriad från mina tidigare problem. STORT tack!