Triewaldsgränd 3, Stockholm - Visa på karta

Tandläkare Anna Karlsson - Gamla stan, Stockholm

Innan ett besök

Under tandläkarundersökningen

Om det visar sig att du har några problem som behöver åtgärdas, till exempel ett hål så kommer vi tillsammans fram till hur och när det skall åtgärdas.

Informationen uppdaterades 05 oktober 2016 av Vården.se

Om Tandläkare Anna Karlsson

I ljusa och trevliga lokaler vid Kornhamnstorg i Stockholm bedriver Anna Karlsson sin praktik (du hittar oss i samma lokal som Mälarkliniken). Hos oss möts du alltid av glad och trygg personal som verkligen brinner för sitt yrke.

Anna visste redan i tidig ålder att hon ville bli tandläkare. Hon började sin karriär tillsammans med tandläkare Lene Belfrage, vars praktik hon nu övertagit. Anna har varit legitimerad tandläkare sedan 2006.

Vi erbjuder all typ av tandvård och har stor vana att ta emot tandvårdsrädda patienter. Vi har även djupkunskaper i problematik relaterad till käk- och käkmuskelsbesvär.

Välkommen till Tandläkare Anna Karlsson!

Informationen uppdaterades 05 oktober 2016 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkare Anna Karlsson

Allmän undersökning hos Tandläkare Anna Karlsson i Stockholm

Estetisk tandvård hos Tandläkare Anna Karlsson i Stockholm

Estetisk tandvård handlar om att förbättra tändernas utseende och estetiska intryck hos personer. Skillnaden till traditionell tandvård är a...

Rörelseträning för käk- och käkledsbesvär hos Tandläkare Anna Karlsson i Stockholm

Käkleds- och muskelbesvär, även kallat TMD Temporomandibular Disorder Symtom som kan vara relaterade till besvär i käkleder och käkmuskul...

Tandblekning hemma hos Tandläkare Anna Karlsson i Stockholm

Tandhygienistbehandling hos Tandläkare Anna Karlsson i Stockholm

Tandhygienisten jobbar framförallt preventivt, med andra ord så arbetar de med förebyggande munhälsa. Innan ett besök hos tandhygienist ...

Anna Karlsson

Anna Karlsson

Leg. tandläkare

Gått kurs på Dawson Academy för att kunna erbjuda mina patienter en förstklassig och hållbar tandvård.

Pelle Jansson

Receptionist

Karta - Triewaldsgränd 3, Stockholm

01:03 - 16 mar, 2016

08:04 - 20 feb, 2015 skrev:

Alltid ett härligt och glatt bemötande! Bra service och kunnig personal. Mycket nöjd patient med andra ord.