Allmän undersökning

Logo Tandläkare Anna Karlsson

Tandläkare Anna Karlsson - Gamla stan, Stockholm

Innan ett besök

Under tandläkarundersökningen

Om det visar sig att du har några problem som behöver åtgärdas, till exempel ett hål så kommer vi tillsammans fram till hur och när det skall åtgärdas.

Informationen uppdaterades 05 oktober 2016 av Vården.se

Triewaldsgränd 3, Stockholm - Visa på karta

Om Tandläkare Anna Karlsson

I ljusa och trevliga lokaler vid Kornhamnstorg i Stockholm bedriver Anna Karlsson sin praktik (du hittar oss i samma lokal som Mälarkliniken). Hos oss möts du alltid av glad och trygg personal som verkligen brinner för sitt yrke.

Anna visste redan i tidig ålder att hon ville bli tandläkare. Hon började sin karriär tillsammans med tandläkare Lene Belfrage, vars praktik hon nu övertagit. Anna har varit legitimerad tandläkare sedan 2006.

Vi erbjuder all typ av tandvård och har stor vana att ta emot tandvårdsrädda patienter. Vi har även djupkunskaper i problematik relaterad till käk- och käkmuskelsbesvär.

Välkommen till Tandläkare Anna Karlsson!

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Tandläkare Anna Karlsson

• Estetisk tandvård

Estetisk tandvård handlar om att förbättra tändernas utseende och estetiska intryck hos personer. Skillnaden till traditionell tandvård är a... Läs mer

• Rörelseträning för käk- och käkledsbesvär

Käkleds- och muskelbesvär, även kallat TMD Temporomandibular Disorder Symtom som kan vara relaterade till besvär i käkleder och käkmuskul... Läs mer

• Tandblekning hemma

Ökad ålder och viss typ av livsmedel kan missfärga tänderna. Tandblekning är en vanlig behandling idag som kan utföras både hemma eller hos ... Läs mer

• Tandhygienistbehandling

Tandhygienisten jobbar framförallt preventivt, med andra ord så arbetar de med förebyggande munhälsa. Innan ett besök hos tandhygienist ... Läs mer

Karta - Triewaldsgränd 3, Stockholm

• 01:03 - 16 mar, 2016

• 08:04 - 20 feb, 2015 skrev:

Alltid ett härligt och glatt bemötande! Bra service och kunnig personal. Mycket nöjd patient med andra ord.