• 040-306611

Stortorget 25 4 tr - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandläkare Cindy Holm

Mitt i hjärtat av gamla Malmö, 2 minuter från Centralstationen finns vi. Här finns apotek, restauranger och sevärdheter om du är besökare i Malmö. Vi ger personliga behandlingstider enligt överenskommelse, och samarbetar med FK och följer deras prislista.
Vi utför allmäntandvård, och satsar mest på rotbehandling och estetisk tandvård. Tyst och behaglig klinik med personlig service.

Behandlingar hos Tandläkare Cindy Holm

Undersökning av ny patient hos Tandläkare Cindy Holm i 211 34

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
775 kr

Tandutdragning hos Tandläkare Cindy Holm i 211 34

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
925 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkare Cindy Holm i 211 34

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 395 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkare Cindy Holm i 211 34

*3 072 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkare Cindy Holm i 211 34

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 217 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkare Cindy Holm i 211 34

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 695 kr

Karta - Stortorget 25 4 tr