• 031-7115005

Skaffa linser hos Synsam Göteborg Kungsgatan

Kungsgatan 56, Göteborg - Visa på karta

• Söndag 12:00 - 16:00

Skaffa linser

Ibland kan eller vill man inte ha glasögon vid ett synfel. Då är linser ett bra val. Du kan hitta dina linser hos oss på Synsam Göteborg Kungsgatan.

Så gör du för att skaffa linser

Först gör en av våra legitimerade optiker en grundlig undersökning av dina ögon för att analysera ögonhälsan. Om optikern upptäcker att du har ett synfel, kan du bli erbjuden linser för att korrigera synen. Då säkerställer vi just den styrka du behöver på dem. Vi utgår från dina ögon och behov när vi anpassar dem åt dig. Självklart får du råd och tips om hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, och hur du sköter dem på bästa sätt.

Skaffa linser genom att boka ett besök hos oss på Synsam Göteborg Kungsgatan!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Göteborg Kungsgatan

Varmt välkommen till Synsam Göteborg Kungsgatan!

På Kungsgatan 56 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Göteborg Kungsgatan som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Synsam Göteborg Kungsgatan hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Trygghet hela första året

När du har gått hem med dina nya glasögon erbjuder vi på Synsam fortfarande stöd. Det kan hinna hända mycket under ett år, så om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem helt utan extra kostnad. Du är också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning, om du skulle märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Göteborg på Kungsgatan redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Göteborg Kungsgatan

Synundersökning hos Synsam Göteborg Kungsgatan

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Kungsgatan 56 i Göteborg för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt ög...

Skaffa glasögon hos Synsam Göteborg Kungsgatan

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Göteborg Kungsgatan! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Up...

Skaffa linser hos Synsam Göteborg Kungsgatan

Karta - Kungsgatan 56, Göteborg