Skaffa glasögon hos Synsam Göteborg Järntorget

Järntorget 8, Göteborg - Visa på karta

Skaffa glasögon

Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon

Upplever du problem med synen och misstänker att du behöver glasögon, är det bra att träffa en av våra optiker för att undersöka din syn. På första besöket får du besvara frågor om hur du uppfattar din ögonhälsa och genomgå olika tester. Skulle du sedan behöva glasögon, finns vår optiker där för att hjälpa dig hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi skyddar dina glasögon

Förutom att du kan välja bland bågar från ett stort antal märken, täcks du även av vår kostnadsfria olycksgaranti när du köper glasögon hos oss på Synsam. Det innebär att om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna så reparerar vi eller ersätter dem. Skulle du föredra att hyra dina glasögon, kan du göra det genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då betalar du en fast månadskostnad för tre olika typer av glasögon.

Vi på Synsam Göteborg Järntorget hjälper dig hitta rätt glasögon!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Göteborg Järntorget

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Göteborg Järntorget!

I Göteborg hittar du vår välsorterade Synsambutik på Järntorget 8. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Undersök din syn hos någon av våra optiker

Du hittar legitimerade optiker hos oss på Synsam Göteborg Järntorget, som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjälpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svårt att se på olika avstånd
  • Ifall du besväras av återkommande huvudvärk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du får rätt hjälp utifrån just dina problem - både unga och gamla är välkomna!

Synsam Göteborg Järntorget hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Synsam Göteborg Järntorget!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Göteborg Järntorget

Synundersökning hos Synsam Göteborg Järntorget

Upplever du besvär med synen eller känner du av trötta ögon och återkommande huvudvärk? Då kan det vara dags att boka in en synundersökning ...

Skaffa glasögon hos Synsam Göteborg Järntorget

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Göteborg Järntorget! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Up...

Skaffa linser hos Synsam Göteborg Järntorget

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam Gö...

Karta - Järntorget 8, Göteborg